تصاویر/ بی تای آوای باران با چنین قیافه ای بعد از مدت ها آفتابی شد!

تصاویر/ بی تای آوای باران با چنین قیافه ای بعد از مدت ها آفتابی شد!

نیلوفر پارسا با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران نامی برای خود دست و پا کرد.

به گزارش صبح اما بعد از این سریال به جز چند حضور پراکنده به چهره ای معروف و پرکار تبدیل نشد.

حال در ادامه تصاویری از نیلوفر با حال و هوای جدید و متفاوت از تیپ شخصیتی بتا را خواهیم دید.

نیلوفر پارسا با چنین چهره آفتابی از صدای باران خوشش می آید.

پیشنهادهای زیادی را رد کردم تا آن را شبیه «صدای باران» کنم.

نیلوفر پارسا در گفت وگو با تسنیم توضیح داد: خوشبختانه من و آقای قویدل همدیگر را می شناختیم.

به همین دلیل می دانستند که من چقدر می توانم به شخصیت «ریحانه» نزدیک شوم. مطمئن بودم وقتی درباره نقشی با من صحبت می کنند، می دانند که می توانم آن نقش را اجرا کنم.

از راما قویدل بابت پیشنهاد این نقش و بازی در این سریال تشکر می کنم. چون بعد از بازی در سریال «آوای باران» درخواست هایی که دریافت کردم بیشتر شبیه نقش «بیتا» در سریال «آوای باران» بود و این روند برای من تکرار شد.

به همین دلیل همه این پیشنهادها را رد کردم با اینکه نقش «بتا» را خیلی دوست داشتم. و ایفای چنین شخصیت های چند بعدی برای من بسیار جالب است. با این حال دوست داشتم نقشی را بازی کنم که با شخصیت «بتا» تفاوت زیادی داشت.

پارسا خاطرنشان کرد: شاید در آینده باز هم چنین نقشی را بازی کنم اما در حال حاضر بیشتر تمایل داشتم نقشی را بازی کنم که آن فرم و کلیشه را از بین ببرد.

همکاری با قویدل

همچنین با توجه به اینکه قبلا با کارگردان این سریال کار کرده بودم، خیلی به من احترام می گذارند. قبل از این قرار بود در چند پروژه دیگر همکاری داشته باشیم. متأسفانه به دلایل خاصی این اتفاق نیفتاد و البته مواردی هم بود که با هم کار کردیم.

وی ادامه داد: وقتی دستیار آقای قویدل برای پیشنهاد نقش «ریحانه» با من تماس گرفت، گفتند برای شما نقشی در نظر گرفته ایم. و مطمئنیم که این شخصیت همان شخصیتی است که شما همیشه دوستش داشتید و همینطور مرا جذب این پروژه و نقش کردند.

بعدها با حضور در دفتر کارگردان و گرفتن قسمت هایی از سناریوهای «ریحانا» متوجه شدم این شخصیت با چه چالش هایی روبروست، چه رابطه نزدیکی با پدرش دارد.

رابطه ای که شهاب الدین حتی با پسرانش هم ندارد و ریحانه آنقدر به پدرش اعتماد دارد که تصمیماتش را بر اساس میل پدرش اجرا می کند.

نوشته تصاویر/ بعد از مدت ها بی تای آوای باران خیلی آفتابی شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.