پوستر سریال جدید رضا عطاران جنجالی شد!

پوستر سریال جدید رضا عطاران جنجالی شد!

رضا عطاران کمدین موفق و محبوبی که آخرین نقشش در یک سریال حضور کوتاهش در سریال قلب یحی در سال 1398 بود، قرار است به زودی با سریال جدیدی به نام نوت بوک به شبکه نمایش خانگی بیاید.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; با این حال انتشار پوستر این سریال در روزهای گذشته بسیار خبرساز شده و مورد انتقاد برخی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، این پوستر شباهت زیادی به سکانسی از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی دارد.

مجموعه نوت بوک به کارگردانی کیارش اسدی زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه کنندگی حسین اکبری جدیدترین محصول اختصاصی پلتفرم فیلم نت است که رضا عطاران و حسن معجونی بازیگران اصلی آن هستند.

کیارش اسدزاده سابقه کارگردانی فیلم گاز و سریال کرگدن را در شبکه نمایش خانگی دارد.

اطلاعات بیشتری از این سریال و زمان پخش آن منتشر نشده است اما پس از انتشار پوستر و تیزر تبلیغاتی این مجموعه نوت بوک، مخاطبان بلافاصله متوجه شباهت آن به سکانسی معروف از فیلم مالنا با بازی مونیکا بلوچی شدند. بلوچی در این فیلم نقش زن جوانی به نام مالنا را بازی می کرد که پس از مرگ شوهرش در جنگ مجبور به تن فروشی می شود.

در این صحنه معروف، وقتی مالنا در یک محیط عمومی سیگار را به دهانش می برد، ناگهان دستان چند مرد با کبریت و فندک روشن به سمت او دراز می شود.

به نظر می رسد پوستر و تیزر سریال The Notebook از این سکانس معروف الهام گرفته شده باشد. البته پیش از این مهران مدیری این سکانس را در سریال «مرد چهره» اما نه با فندک و کبریت، بلکه با چندین تفنگ روی صورتش بازآفرینی کرده بود.

انتشار این تصاویر از مجموعه نوت بوک در روزهای گذشته بار دیگر صدای کسانی را که همواره از تولیدات شبکه نمایش خانگی انتقاد کرده و آن را به ترویج بی بند و باری متهم کرده اند بلند کرده است.

در حالی که هنوز اطلاعاتی از محتوای این مجموعه نوت بوک منتشر نشده است، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی اشاره این سریال به فیلم مالنا را که به دلیل محتوا و صحنه های اروتیک معروف است، نامناسب دانسته و به شدت به آن واکنش نشان دادند.

نظر کاربران چیست؟

1688398194 261 پوستر سریال جدید رضا عطاران جنجالی شد

1688398194 257 پوستر سریال جدید رضا عطاران جنجالی شد

پوستر سریال جدید رضا عطاران جنجالی شد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.