به راستی این خانم با این لباس ها در ایتالیا «ریما رامینفر» در جوانی است/عکس

به راستی این خانم با این لباس ها در ایتالیا «ریما رامینفر» در جوانی است/عکس

تصویری جالب از ریما رامینفر در سن کمش در ایتالیا منتشر شد.

به گزارش صبح ؛ عکسی جالب و دیده نشده از ریما رامین فر بازیگر توانمند ایرانی و همسر امیر جعفری در سفر جوانی به ایتالیا در اینستاگرام منتشر شد.

درباره ریما رامینفر بیشتر بدانید

ریما رامین فر در سال 1349 در تهران به دنیا آمد.

او فارغ التحصیل کارشناسی درام و کارشناسی ارشد کارگردانی است.

او از ابتدای جوانی می خواست در رشته های هنری مانند تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده رادیو و تلویزیون فعالیت کند.

ریما رامین فر در سال 67 دیپلم خود را گرفت و در همان سال در رشته گرافیک پذیرفته شد و پس از یک سال تصمیم گرفت به اروپا برود و در آنجا ادامه تحصیل دهد.

سه تا چهار سال در آلمان بود و حتی وارد دانشگاه شد اما بعد به دلایلی برگشت و در رشته نمایش وارد دانشگاه شد.

اولین نمایشنامه ای که نوشت نمایش پو تا فردا بود که در جشنواره تئاتر فجر اجرا شد و برنده جایزه سوم نمایشنامه نویسی شد البته در این نمایش هم بازی کرد.

در سال 1359 در فیلم یک دقیقه سکوت بازی کرد و جایزه دوم بازیگری جشنواره تئاتر فجر را به دست آورد و همچنین در زمزمه مردگان جشنواره تئاتر فجر جایزه اول بازی را از آن خود کرد.

او در سریال بدون شرح نویسنده بود و در سریال مستأجر من به همراه همسرش بازی کرد. او همچنین در قسمت هایی از سریال «کمربندها را ببند» بازی کرد.

متن این خانم با این لباس ها در ایتالیا «ریما رامینفر» در جوانی است/ اولین عکس صبح گرفته شده است. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.