رتبه امتحانی گلزار، الناز شاکردوست و شهاب حسینی شما را شوکه می کند!

رتبه امتحانی گلزار، الناز شاکردوست و شهاب حسینی شما را شوکه می کند!

این روزها که تب کنکور و رتبه های برتر کنکور داغ است، بد نیست نگاهی به رتبه های کنکور سلبریتی ها بیندازیم.

به گزارش صبح به نقل از 55 آنلاین، برخی افراد موفق می شوند در کنکور رتبه های بسیار خوبی کسب کنند تا بتوانند در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل ادامه دهند.

سلبریتی ها نیز در میان مردم هستند که برخی از آنها به نتایج خیره کننده و حتی تک رقمی دست یافتند

ساعد سهیلی و رتبه 8

سهیلی فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است. ساعد سهیلی رتبه هشتم رشته گرافیک از دانشگاه آزاد است که البته از دانشگاه انصراف داد و به سربازی رفت.

افسانه آنارشی کمالی و رتبه 2 کنکور

این بازیگر لیسانس زیست شناسی خود را از دانشگاه شهید بهشتی گرفت و در سال 1369 به دلیل علاقه به بازیگری در مقطع کارشناسی ارشد در رشته فیزیولوژی پزشکی دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شد.

پس از اتمام تحصیلات و دانشگاه به کلاس های بازیگری رفت و وارد دنیای هنر شد. جالب است بدانید در سال 94 از طریق تست بازیگری توسط همایون اسعدیان برای بازی در فیلم یک روز انتخاب شد.

زیبا کرمعلی و رتبه هشتم کنکور

این بازیگر جوان دیپلم خود را در رشته ریاضی و فیزیک با معدل 18.95 دریافت کرد.

کرمعلی در دوران پیش دانشگاهی تغییر رشته داد و به هنرستان رفت. این بازیگر در کنکور سراسری در رشته هنر رتبه 8 را کسب کرد و در رشته سینمای دانشگاه هنر تهران پذیرفته شد و با معدل 19.75 فارغ التحصیل شد.

محمدرضا گلزار رتبه پنجم کنکور

یکی دیگر از سرشناس ترین بازیگران ایرانی که اخیراً ازدواجش سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است.

محمدرضا گلزار است. این هنرمند کشورمان در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم خود را گرفت اما تغییر رشته داد و در رشته تجربی در کنکور شرکت کرد.

وی که در برنامه ماه عسل مهمان احسان علیخانی شده بود، درباره رتبه کنکور خود گفت: در کنکور سراسری پنجم شدم، سه سال ریاضی خواندم و سپس به رشته تجربی رفتم، در کنکور. ، در عربی و آموزش 100 درصد گرفتم و به همین دلیل برای تدریس در مدارس کنکور رفتم.

گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات رتبه 5 را کسب کرد. جالب است بدانید احسان علیخانی که در این برنامه میزبان او بود، در کنکور رتبه های زیر 1000 قرار گرفت و در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران پذیرفته شد.

الناز شاکردوست رتبه یازدهم کنکور

«الناز شاکردوست» یکی دیگر از افرادی است که در آزمون به رتبه بالایی دست یافته است. این بازیگر کشورمان دیپلم خود را با معدل 23/19 در رشته ریاضی فیزیک دریافت کرد و در کنکور هنر و در رشته تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران با رتبه قبول شد. 11. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی لباس نیز فعالیت دارد.

شهاب حسینی رتبه 85 کنکور

این هنرمند کشورمان دیپلم خود را در رشته علوم انسانی گرفت و در سال 70 در کنکور سراسری در رشته روانشناسی پذیرفته شد اما به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد در کنکور هنر شرکت کرد. مجددا در دانشگاه آزاد با رتبه 85 در رشته بازیگری پذیرفته شد. او دیگر به دانشگاه نرفت.

شهاب حسینی درباره کسب این رتبه گفت: حافظه ام خوب بود و خواندن درس هایی که نیاز به حفظ داشت برایم آسان بود. روزی 4-5 ساعت بیشتر مطالعه نمی کردم، البته کاملا مفید بود و می دانستم روی چه درسی بیشتر تاکید کنم.

بعد از امتحان مثل همه داوطلبان رفتم و روزنامه خریدم. چون از روز امتحان تا روز اعلام نتایج به این فکر نمی کردم که قبول بشم یا نه، خیلی هم مضطرب نبودم. “هیجان و اشتیاق خانواده ام بیشتر از من بود.”

نوشته گلزار، الناز شاکردوست و شهاب حسینی شما را شوکه می کند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.