تصاویر/ این بازیگر جوان می خواهد هم ساده باشد و هم زیبا!

تصاویر/ این بازیگر جوان می خواهد هم ساده باشد و هم زیبا!

المیرا دهقانی بازیگر جوانی است که به تازگی چند عکس جنجالی از خود منتشر کرده است.

به گزارش بازیگرها، اما گویا رفتارش تغییر کرده و تصمیم گرفته لباس های ساده اما زیبا بپوشد.

آخرین نگاه او را در یک مراسم اکران می بینید.

المیرا دهقانی هم ساده است و هم زیبا.

المیرا دهقانی در «لحظه گرگ و میش»

همزمان با پخش بیش از نیمی از قسمت های مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان، بازی بازیگران جدید در این مجموعه آغاز می شود.

المیرا دهقانی هم ساده است و هم زیبا.

ایسنا: با رسیدن روایت داستان به سال های اخیر، این سریال با بازیگران جدید خود از جمله لیلا بلوکات، محمدرضا مالکی و … آغاز می شود.

عاشقانه «لحظه گرگ و میش» به نویسندگی مونا انوری زاده و کارگردانی همایون اسعدیان در 50 قسمت آماده شده است. و از دوشنبه هر روز ساعت 20:45 از شبکه سه پخش می شود و پخش آن تا پایان سال ادامه دارد.

سریال «لحظه گرگ و میش» در روزهای پایانی شهریور ماه کلید خورد و فاز اول آن در پایان سال به پایان رسید. و تصویربرداری فاز دوم این مجموعه از اوایل خرداد ماه آغاز و در اواخر آبان ماه به پایان رسید.

فاز اول این مجموعه در دهه های 60 و 70 و فاز دوم آن سال ها و 10 سال بعد از آن اتفاق می افتد.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی از جمله بازیگران سریال «لحظه گرگ و میش» هستند.

نوشته تصاویر/ این بازیگر جوان می خواهد هم ساده باشد و هم زیبا! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.