عکس/ آبجی شقایق دهقان هوای خواهرش را دارد!

عکس/ آبجی شقایق دهقان هوای خواهرش را دارد!

شقایق دهقان عکسی دو نفره در کنار خواهر بزرگترش منتشر کرد.

به گزارش بازیگرها، شقایق دهقان با انتشار این عکس و ذکر خاطره‌ای نوشت:

من ششساله بودم، دوازده ساله. در صفی جلوی مغازه ایستادیم. تو دو شیشه خالی شیر دستت بود، من برگه ای کوپن. یادم هست در صف، پچ‌پچِ بمباران دیشب بود.

دو زنی که از صورتشان تنها بینی‌هایشان را یادم می‌آید، به پهلوی هم زدند و به من که با پیراهن سفیدِ یقه‌گردِ آستین‌حلقه‌ای. از سرِ بی‌حوصلگیِ کودکانه، رویِ جدولِ کنارِ کوچه بالا و پایین می‌رفتم پوزخند زدند.

یادم هست یکی ازشان به لباسم اشاره کرد و گفت: «دخترخانوم، این چه سر و وضعیه!» …

و من که معنیِ سر و وضع را نمی‌دانستم، پرسش‌گر به تو نگاه کردم که به شکل‌های ناشی از روسریِ سیاهت را زیرِ چانه‌های گره زده بودی. جستجو و می‌کردی، انبوهِ سرِ فِرت راش جا بدهی.

یادم هست دست مرا گرفتی و گفت: «بهشان نگاه نکن. به من نگاه کن…» چهل و یکساله هستم.

هرازگاهی امام دستم را می‌گیری و می‌گویی: «به آن طرف نگاه نکن. به بقیه نیست.» …

و من در تمام این لحظه‌ها دلم می‌خواهد، فقط به تو نگاه کنم.

شقایق دهقان از «ناتو» حذف نشده!

تهیه‌کننده و کارگردان رئالیتی شوی «ناتو» تاکید کرد که «خبر حذف شقایق دهقان از این برنامه صحت ندارد. و در قسمت های بعدی حتما پخش خواهد شد».

ایسنا: مهدی صفیاری درباره پخش نشدن قسمت‌هایی از برنامه «ناتو» با حضور شقایق دهقان که باعث ایجاد حواشی شد. در فضای مجازی گفت:

پخش نشدن دو قسمت ضبط شده از برنامه به مسائل فنی بوده که مشخص شده است. و بعد از این فصل پخش خواهد شد و حضور خانم دهقان از برنامه ما صحت ندارد.

به گفته کارگردان «ناتو» کامران تفتی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی و مجید آقا کریمی پنج شرکت کننده هستند. که در قسمت دهم تا دوازدهم برنامه‌ها با رقابت خواهند پرداخت.

خبر حذف شقایق دهقان از برنامه «ناتو» در نمایش خانگی در هفته گذشته. و در فضای مجازی حاشیه‌های بسیار زیادی برای این برنامه و شبکه نمایش خانگی به دنبال داشت.

رئالیتی «ناتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صفیاری و با اجرای محمدرضا علیمردانی دوشنبه هر هفته. ساعت هشت صبح در پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

قسمت یازدهمین از «ناتو» با حضور هنرمندان، چون بیژن بنفشه‌خواه، شیدا یوسفی. رضا داودنژاد، آشا محرابی و یوسف تیموری پخش شد.

در رئالیتی شوی «ناتو»، بازیکنان در طول مسابقه به ۱۰ پرسش سخت و گاهی خنده دار پاسخ می‌دهند.

از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می دهد.

به غیر از هیچ بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند، کس حتی مجری از برنامه هویت این بازیکن خبر ندارد.

نوشته عکس/ آبجی شقایق دهقان هوای خواهرش را دارد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.