پشت پرده خداحافظی تکان دهنده بازیگر زن از عرصه بی احترامی بازیگری!

پشت پرده خداحافظی تکان دهنده بازیگر زن از عرصه بی احترامی بازیگری!

چند هفته پس از خداحافظی هنگامه قاضیانی از دنیای بازیگری، افشانا بایگان با انتشار پستی اینستاگرامی از کناره گیری خود از عرصه بازیگری خبر داد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; افشانا بایگان در بخشی از متن منتشر شده در اینستاگرامش نوشت: تعهد اجتماعی هنرمند همیشه او را در لبه پرتگاه قرار می دهد؛ هیچ تذکر و توبیخ و حتی اشاره ای مانند ممنوعیت حضور در سینما دریافت نکردم. ، و غیره.”

این بازیگر 61 ساله در پایان نوشت: در چنین شرایطی که معتقدم بدون هیچ خطایی، دستاوردهای سال‌های فعالیت هنری و شأن اجتماعی‌ام دستخوش انواع سوءتعبیرها از هر سو شده است. و هرگونه توضیح و دفاعی نادیده گرفته و شنیده نمی شود، باید اعلام کنم که در این زمان مصلحت زمان را برای کناره گیری از عرصه بی احترامی بازیگری می بینم و امیدوارم که باقی روزهایم را به دور از جامعه خشمگین در آرامش بگذرانم.

بایگان چند روز پیش از انتشار خبر بازنشستگی خود از بازیگری، در پی جنجال انتشار عکس با کلاهش در اینستاگرامش نوشت: «دو ماه پیش برای دیدن تئاتر کافه عشاق در حالی که لباسی به سر داشتم، در سالن اجرای شهرزاد حاضر شدم. کلاه.سری داشتم که بیشتر سرم را پوشانده بود و فقط کمی از مو و گردنم دیده می شد.

یکی از دست اندرکاران پشت صحنه این برنامه در پایان برنامه نظرم را پرسید و من هم به احترام زحمات گروه و خسته نباشید گفتن و ویدیویی که از من گرفتند پاسخ آنها را دادم. با گوشی من منتشر شد.

متهم به یک سال زندان!

افشانا بایگان در ادامه نوشت: «اکنون متهم به ماده 640 به معنای افشای شی!!!

یعنی اگر بدون حجاب در خیابان ظاهر شوم مشمول ماده 638 می شوم و جریمه نقدی می کنم اما اگر با کلاه در یک نمایش شرکت کنم یک سال حبس تعزیری دارم؟ ??”

این بازیگر پیشکسوت نوشت: بد نیست در این شهر نگاهی بیندازید، آیا این حجاب در تهران و در یک مرکز هنری مثل تئاتر خلاف اخلاق عمومی است؟ قضاوت او با مردم تهران است.

در کیفرخواست نوشته اند که مجازات مذکور در تبصره ماده 638 برای من کافی نیست و معالجه شدید لازم است، زیرا من هنرمند هستم.

لازم به ذکر است که او با همین مدل کلاه در جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کرد و عکس هایش در اینترنت منتشر شد اما حتی یک اطلاعی هم دریافت نکرد. آیا علم غیبی دارم که بدانم همین نوع پوشش امروز جرم محسوب می شود؟

وی در پایان این متن نوشت: پرونده من به شعبه 1088 ارجاع شده است؛ همان شعبه ای که قاضی را چند ساعتی از مجتمع قضایی بعثه به دادگستری ارشاد می آورند تا چند تا سنگین بدهند. رای می دهد و سپس برمی گردد.

به راستی چرا این شعبه خاص و این قاضی خاص؟ نمی دانستم که هنرمند بودن یکی از ویژگی های تشدید کننده است. آیا واقعاً در دستگاه قضایی کسی نیست که جلوی این رفتارها را بگیرد؟

 

نوشته پشت پرده خداحافظی تکان دهنده بازیگر زن از عرصه بی شرف بازیگری! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.