باورتان نمی شود که این وضعیت جدید «حسام نواب صفوی» است / عکس

باورتان نمی شود که این وضعیت جدید «حسام نواب صفوی» است / عکس

تصویری از حسام نواب صفوی با سر و حالت عجیب و غریب مربوط به یکی از فیلم های او منتشر شد.

به گزارش صبح ؛ عکسی باورنکردنی از حسام نواب صفوی یکی از بازیگران خوش تیپ ایرانی با لباس های عجیب و غریب و چهره ای متفاوت مربوط به یکی از فیلم های جدیدش منتشر شد.

ماجرای شکایت فاطمه عسگری از حسام چه بود؟

ماجرا از آنجا شروع شد که زنی به نام فاطمه عسگری در سال ۱۳۸۵ در ۲۳ سالگی در کلاس های بازیگری فریدون جیرانی کارگردان سرشناس سینما و تلویزیون با حسام نواب صفوی آشنا شد.

این زن که 6 سال پیش از مرگش در سن 37 سالگی با تومور مغزی دست و پنجه نرم می کرد، در گفت و گو با شاهین صمدپور، خبرنگار اجتماعی فعال در فضای مجازی، فاش کرد که نواب صفوی توانسته خانه اش را به خاک و خون بکشد. از او با وعده ازدواج .

او همچنین مدعی شد که بارها از سوی این بازیگر تهدید به مرگ شده است.

در نهایت فاطمه عسگری از وی به اتهام تهمت و تهدید به مرگ شکایت کرد و توانست پروانه وکالتش را لغو کند.

مصطفی عسگری برادر این زن مدعی شد که در ایزدشهر ویلایی به نام خواهرش دارند و حسام نواب صفوی با فریب وی را به نام خود این ملک را نامگذاری کرده و علاوه بر آن پیانوی یاماها و چندین موبایل را نیز برده است. تلفن و مبالغ هنگفتی از او. است.

به گفته مصطفی عسگری، سرانجام در سال 1395 وقتی توانستند شکایت خود را به دست آورند، صدای ضبط شده حسام نواب صفوی را به پلیس و دادگاه ارائه کردند که مشخص شد متعلق به این بازیگر مشهور است.

وی در این باره گفته بود: این بازیگر در تاریخ 16/1398 در حکم بدوی به اتهام غصب عنوان، تهدید و افترا و جرم اول به 15 ماه و برای اتهام دوم به 13 ماه محکومیت محکوم شد. و 6 ماه و 15 روز برای افترا.

91 روز حبس و 51 میلیون تومان جزای نقدی

وی در نهایت به 91 روز حبس تعزیری و 51 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. دستور دستگیری بازیگر و ورود به منزل وی در 14 اردیبهشت 1400 صادر شد.

مصطفی عسگری نیز گفت: اسفند 97 یک بار به خانه این بازیگر رفتیم. ما دستور توقیف داشتیم، اما دستور باز کردن قفل نه. او هم به زیرزمین خانه آنها رفت و در را قفل کرد.

افسر پلیس هم نتوانست او را دستگیر کند. اما این بار حکم بازداشت سیار داریم.

این بار به بیمارستان رفت و مدعی شد که به کرونا مبتلا شده است. او 6 روز در بیمارستان بستری بود و در روز آخر کادر درمان با کیک و ترقه پایان درمان او را جشن گرفتند. حالا او فراری است و خودش را پنهان کرده است».

باورتان نمی شود که این سر/عکس جدید «حسام نواب صفوی» برای اولین بار در صبح است. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.