وقت گذرانی با «جنیفر لوپز» و دخترش در لس آنجلس!

وقت گذرانی با «جنیفر لوپز» و دخترش در لس آنجلس!

جنیفر لوپز خواننده و هنرپیشه معروف آمریکایی و دختر 15 ساله اش در حال گذراندن وقت در لس آنجلس دیده شده اند!

به بازیگرها – شهرت جنیفر لوپز تاثیری بر دختر نوجوانش ندارد. امی 15 ساله مثل همه نوجوانان فضای مجازی را ترجیح می دهد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، جنیفر لوپز در حال ناهار با دخترش در لس آنجلس دیده شد. این بازیگر و خواننده تصمیم گرفت برای گذراندن اوقاتی با دخترش لباسی راحت و رایگان انتخاب کند.

جنیفر لوپز در حالی که برای ناهار با دختر 15 ساله‌اش امی بیرون آمد، ثابت کرد که بدون توجه به آنچه که می‌پوشد، همیشه شیک به نظر می‌رسد.

این خواننده روز سه شنبه در حال رفتن به کافه مائورو در لس آنجلس با یک لباس کرم گشاد و کلاه فدورا دیده شد. او یک کیف دستی کرم کوچک برای حمل وسایلش به همراه داشت.

جی لو یک جفت نیم بوت نقره ای شیک انتخاب کرد و ظاهر خود را با چندین گردنبند درشت و یک جفت گوشواره حلقه ای طلایی کوچک تکمیل کرد. او همچنین یک جفت عینک آفتابی گرد صورتی روی صورتش داشت.

ظاهر ساده و شیک جنیفر لوپز و دختر نوجوانش!

این ستاره 53 ساله آرایش ملایم و طبیعی را با رژ لب صورتی انتخاب کرد. امی مانند مادرش بسیار شیک به نظر می رسید. شلوار جین آبی روشن و تی شرتی با چاپ فیلم «سکوت بره ها» پوشیده بود.

او ظاهر خود را با یک جفت کفش چرمی مشکی و عینک طبی مشکی تکمیل کرد. امی با هدفون دور گردنشان راه می رفت و به نظر می رسید که غرق در تلفن همراهشان شده بود.

جنیفر از ازدواجش با همسر سابقش مارک آنتونی دوقلوهای امی و مکس دارد. این زوج خواننده از سال 2004 تا 2014 ازدواج کردند.

از زمان ازدواج با بن افلک در سال 2022، جی لو نامادری سه فرزند بن با همسر سابق جنیفر گارنر بوده است. ویولت 17 ساله، سرافینا 14 ساله و ساموئل 11 ساله.

جنیفر اخیراً در مورد هیکل سالم خود صحبت کرد و اعتراف کرد که در بهترین فرم زندگی خود است. “من در بهترین شرایط بدنی زندگی ام هستم.

من در دهه 20 و 30 سالگی ورزش می کردم، اما نه به اندازه الان.

این بدان معنا نیست که من بیشتر ورزش می کنم. “من فقط سخت تر و باهوش تر تمرین می کنم.”

«جنیفر لوپز» و دخترش در حال گذراندن وقت در لس آنجلس! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.