این بازیگر همسرش را از همکاری با آنجلینا جولی منع کرد!

این بازیگر همسرش را از همکاری با آنجلینا جولی منع کرد!

این زوج مشهور هالیوودی پس از برگزاری جشن بیست و هفتمین سالگرد ازدواج هیو جکمن و همسرش دبورا لیفورانس که در آوریل 2023 برگزار شد، راز ازدواج طولانی و همچنان عاشقانه خود را در مصاحبه ای با یک برنامه تلویزیونی فاش کردند.

صبح، فرنس در مصاحبه ای صمیمی با یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت که در طول زندگی مشترک 27 ساله هیو جکمن همیشه از او حمایت کرده و او را همراهی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، او همچنین در بخشی از صحبت هایش به شوخی گفت که ترتیب داده تا همسرش هرگز با آنجلینا جولی بازی نکند:

“مطمئنم آنجلینا زنی بسیار دوست داشتنی است و من از طرفداران پر و پا قرص او در زندگی واقعی و روی پرده هستم، اما در چند سال گذشته بارها به مدیران شوهرم تاکید کرده ام که هیو هرگز اجازه همکاری ندارد. -ستاره یا هر نوع همکاری با آنجلینا. !

فرنس نیز در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: زندگی مانند یک تجارت است، اگر شریک مناسبی را انتخاب کنید، مطمئن باشید که بر تمام سختی ها و چالش های زندگی غلبه خواهید کرد.

«هیو جکمن» نیز در تکمیل صحبت های همسرش به گزارش صبحگاهی گفت: قبل از بچه دار شدن، من و دب یک انتخاب بسیار ساده اما قدرتمند انجام دادیم که در هر چهارراه زندگی به چشمان هم نگاه کنیم و از هم بپرسیم که آیا اینطور است؟ این معضل برای زندگی مشترک ما خوب است یا بد؟

اما حالا که بچه دار شده ایم، می پرسیم که آیا این دوراهی ها روی خانواده ما تأثیر مثبت دارد یا منفی؟

خوشحالم که قبل از شهرت و موفقیت توانستم همسرم را پیدا کنم و توانستیم این سفر طولانی را با هم طی کنیم. ما همدیگر را دوست داریم و هیچ وقت بحث نمی کنیم.

وقتی کسی را دوست دارید، همیشه سعی می کنید نسخه بهتری از خود و رابطه خود ارائه دهید. به هر حال، تا زمانی که دبورا با برد پیت کار نمی کند، حالم خوب است!»

این بازیگر همسرش را از همکاری با آنجلینا جولی منع کرد! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.