تاریخ انتشار اندلرن Zom 100: Bucket List of the Dead مشخص شد

تاریخ انتشار اندلرن Zom 100: Bucket List of the Dead مشخص شد

نتفلیکس فیلم لایو اکشن ژاپنی خود “Zom 100: Bucket List of the Dead” را در تاریخ 3 آگوست به نمایش می گذارد. برای بررسی و نمایش فیلم Zom 100: Bucket List of the Dead با اندلرن همراه باشید.

Zom 100: Bucket List of the Dead یک کمدی ترسناک بر اساس مانگای موفق (سریال کمیک) توسط آسو هارو و تاکاتا کوتارو است که در اکتبر 2018 در ماهنامه شوگاکوکان یکشنبه Gene-X منتشر شد. همچنین یک سریال انیمیشنی تولید کرد. در Hulu در آمریکای شمالی پخش می شود. و مناطق دیگر

کمیک زیربنایی ادغام وحشتناکی از مانگا جوک سالاریمن است، یک ژانر محبوب در ژاپن که به ندرت به خارج از کشور صادر می شود، با نوع داستان هولوکاست زامبی که به یکی از اصلی ترین هالیوود تبدیل شده است.
داستان درباره یک کارمند اداری به نام آکیرا (با بازی آکاسو ایجی) است که بیش از آنکه نگران خلاص شدن از شر مردگان باشد، برای رفتن به سر کار پس از یک آخرالزمان زامبی هیجان‌زده است. قبل از اینکه خودش به زامبی تبدیل شود، 100 کار را در نظر می گیرد و با شیزوکا (شیریشی مای) و کنچو (شونتارو یاناگی) سفری را آغاز می کند تا لیست آرزوهایشان را تکمیل کند.
یک تریلر جدید همچنین اولین نگاه به کوسه زامبی را نشان می دهد، یک آیتم مورد علاقه طرفداران از مانگا.

Zom 100: Bucket List of the Dead به کارگردانی ایشیدا یوسوکه بر اساس فیلمنامه ای از تاتسورو میشیما و تهیه کنندگی موری آکیرا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 معرفی فیلم های جدید 2023

اوایل سال جاری، آسو به ورایتی گفت که چشم‌انداز رسانه‌های ژاپنی در همه چیز از کمیک گرفته تا برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها از زامبی‌ها اشباع شده است، اما او همچنان می‌خواهد زاویه جدیدی را امتحان کند. او گفت: «من می‌خواستم رویکرد متفاوتی را امتحان کنم. من این مانگا را نوشتم که کمی سبک دل و کمی احمقانه باشد. “اگر مردم فکر کنند این کار خنده دار است، خوب هستم. اما یک پیام نیز وجود دارد: کاری را که می خواهید انجام دهید، آن را تا حد امکان کامل انجام دهید.”

آسو همچنین خالق آلیس در سرزمین عجایب است، یک کمیک علمی تخیلی بقا که در سال 2020 به یک سریال اکشن زنده نتفلیکس تبدیل شد و اکنون در فصل دوم آن است.

بیشتر بخوانید: سریال سلبریتی مرور تاریخ و معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی

Zom 100: Bucket List of the Dead جدیدترین فیلم از سری فیلم های لایو اکشن محلی ژاپنی است که در ماه های اخیر در نتفلیکس منتشر شده است. به دنبال «مرا چیهیرو صدا کن» و «Re/Member» است.

آبنما

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.