قدردانی داریوش ارجمند عزیز از ابراهیم رئیسی

قدردانی داریوش ارجمند عزیز از ابراهیم رئیسی

داریوش ارجمند بازیگر 78 ساله سینما و تلویزیون چندی پیش در مراسم تجلیل از هنرمندان متولد تیرماه و بر خلاف آنچه از اظهارات همیشگی وی انتظار می رفت، از شکست وعده ابراهیم رئیسی برای پرداخت 20 میلیارد تومان به هنرمندان پیشکسوت انتقاد کرد. اوت.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; اما ارجمند در مصاحبه اخیر خود از محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل اعتراض قبلی خود دلجویی کرد و گفت: برخلاف همه هیاهوها و تبلیغات خارجی، ما در حال حاضر به لطف حضور آقای رئیسی.

او مرد است و حرفش

داریوش ارجمند در مراسم تجلیل از هنرمندان متولد تیر و مرداد گفت: حاشیه هایی که اخیرا در حال و هوای موسسه هنرمندان پیشکسوت رخ داد را فراموش کنید. من اسم این فضا را می گذارم و نه مجازی چون حرفشان از خلق است.

این مؤسسه بدون توجه به فضاهایی که در رابطه با آن وجود دارد کار خود را انجام می دهد و خواه قبول نداشته باشند جلو می رود و از هنرمندان اقصی نقاط ایران حمایت می کند.

ارجمند در ادامه از محقق نشدن بودجه ای که قرار بود به موسسه هنرمندان پیشکسوت اختصاص یابد گلایه کرد و گفت: او مرد و حرفش است. قرآن می گوید به عهد خود عمل کنید اما 15 ماه پیش آقای رئیسی به یکی از همکاران ما قول داد اما هنوز خبری از آن نیست.

وی تاکید کرد: آقای رئیسی از 20 میلیاردی که قول داده بودید یک شاه به ما نرسیده است. به قول خود عمل کنید که موسسه هنرمندان پیشکسوت می تواند نفس بکشد.

این هنرمند ادامه داد: آقای رئیسی امروز ما هم عضو شانگهای هستیم، پس پولی که قول داده بودید را به ما بدهید.

رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: آقای ضرغامی از هنرمندان وزارتخانه شما حمایت می کنیم اما برای موسسه هنرمندان پیشکسوت چه کردید؟

میراث فرهنگی ما در دست شماست و میراث فرهنگی انسانی که از همه میراث ها مهمتر است در این نهاد است. به آنها فکر کنید.

رئیس هیئت مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در ادامه از مسئولان و رسانه ها برای شفاف سازی دعوت کرد.

یه جور خاصی شکایت کردم!

داریوش ارجمند در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: ما به دنیا آمده ایم تا با هم تعامل داشته باشیم و با هم دنیا را به جلو ببریم. این روزها ایران در چندین قرارداد جهانی و منطقه ای شریک است و این فعالیت ها به برکت حضور جناب آقای رئیسی این سید بزرگوار حائز اهمیت است. خدا حفظش کند.

این هنرمند پیشکسوت چندی پیش درباره شکایت خود از رئیس جمهور توضیح داد: در شرایطی از رئیس جمهور شکایت کردم و فکر می کنم وزیر (محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) البته کمی از من ناراحت بود. , من نگرفتم آنها در آن زمان ناراحت نشدند، اما گفتند: “انتظار نداشتم شما این را بگویید.”

من هم گفتم وقتی در مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بودم همه توقع داشتند که هیچ کاری نکنم و من این کار را کردم، به کوه قاف رفتم دنبال کار مؤسسه، حالا که رئیس مؤسسه هستم نگاه می کنند. در من متفاوت

ارجمند اضافه کرد: واقعاً انتظارات هنرمندان پیشکسوت عجیب نیست و به وعده های داده شده عمل می کنند و نگرانند که این وعده ها محقق نشود.

وی بیان کرد: از روزی که آقای عنایت بخشی در دیدار با رئیس جمهور درخواست کردند، در ذهنم بود که گفتند 20 میلیارد می دهیم، نگران نباشید. من پیگیری کردم چون می دانستم رئیس جمهور به وعده خود عمل خواهد کرد.

وزیر گفت نگران نباش 20 میلیارد می دهیم

این پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه وزیر محترم فرهنگ گفتند نگران نباشید این پول پرداخت می شود، گفت: رئیس جمهور و وزیر فرهنگ ما را دوست دارند. در سفرهایی که برای جانبازان و هدایایی که به آنها می دهند همیشه به ما لطف داشتند.

من بدون مزد و افتخار برای خانم شاه حسینی بازی می کنم

ارجمند همچنین از انسیه شاه حسینی در زمینه حمایت از هنرمندان پیشکسوت یاد کرد و افزود: خانم شاه حسینی تنها زنی است که فیلم های انقلابی و جنگی را بسیار جدی می سازد.

حالا یک سناریوی فوق العاده دارد که در آن یک یا دو شخصیت مرد وجود دارد. به خانم شاه حسینی گفتم اگر در سریالتان مردی دارید که من را دوست داشته باشد به عنوان افتخار و بدون مزد برایتان بازی می کنم.

اگر مشکلی هست در اهالی سینماست

این پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر درباره احترام و قرابتی که سینما برای پیشکسوتان قائل نیست نیز گفت: سینما یک مفهوم کلی است. سینما یعنی من و هنرمندانی که در آن کار می کنند. سینما یک مفهوم است، کسی نیست که برود یقه اش را بگیرد.

سینما یعنی همه بازیگران و همه کسانی که فیلم می سازند. سینما یعنی همه اینها. اگر مشکلی وجود دارد در این افراد است. پس باید خودمان را اصلاح کنیم تا سینما اصلاح شود.

واکنش ها به تغییر موضع داریوش ارجمند

برترین ها در مطلبی با عنوان «آقای داریوش ارجمند شرمنده شما هستیم» در نقد صحبت های این بازیگر نوشت: داریوش ارجمند بازیگر باسابقه ای است که آثار معروفی در کارنامه خود دارد از سریال امام علی (ع) تا نخدا خورشید. و سگکشی که معروف ترین آثار او هستند، اما در سال های اخیر که زیاد کار نکرده، با مصاحبه هایش معرفی شده است. مصاحبه هایی که گاه با واکنش مردم مواجه شده است.

در این حادثه آنچه برای این بازیگر عجیب به نظر می رسید، انتقاد از دولت ریاست جمهوری برای منافع خود بود. این در حالی است که کشور ما غیر از منافع شخصی برای اعتراض به رئیس جمهور مسائلی دارد، از مشکلات اقتصادی مردم گرفته تا کار و مسکن و اخیراً بی آبی…

بارترینها در ادامه می نویسد: البته با نگاهی دقیق تر، با توجه به مصاحبه های قبلی داریوش ارجمند که در یکی دو سال اخیر پخش شده، انتظار چنین اقدامی از این بازیگر چندان غیرقابل پیش بینی نبود. مصاحبه در مورد وزنه برداران زن او پیش از این دل بسیاری از هوادارانش را به هم ریخته بود، امروز اعتراض او بر اساس منافع 20 میلیاردی خود مهر محکمی بر این ماجراست که آبروی او را به حراج گذاشته است.

آنچه مشهود است این است که مردم از طریق شبکه های اجتماعی تکلیف خود را با این هنرمندان به وضوح مشخص می کنند و این روزها نیت و عملکرد مردم از طریق فضای خبری به خوبی روشن شده است، مردم بیش از هر زمان دیگری متوجه منافع شخصی افراد پشت تریبون رسانه ای می شوند. قبل از. دارند، پس فقط در مورد علایق خود بدون توهین به مردم و بدون فریب صحبت کنید!

مینا پرویزی گزارشگر برترین ها در این مطلب می نویسد: به برکت حضور آقای رئیسی در خاورمیانه تنها شدیم! برای این جمله چه مدرکی دارید جناب عزیز؟

یکی از دیالوگ های به یاد ماندنی شما این جمله است: “وقتی به کسی تعهد داری، مسئول همه چیز هستی، مسئول اشک های او، مسئول غم او، تو مسئول تنهایی اش، اگر این تعهد را به خاطر بیاوری. دنیا تو را به یاد خواهد آورد، مرا به بدی یاد تو می اندازد.”

حالا آقای ارجمند شما به عنوان یک هنرمند دلسوز، غمگین و مسئول مردم هستید؟

در ادامه این سایت به بررسی نظرات کاربران شبکه های اجتماعی در خصوص صحبت های اخیر داریوش ارجمند پرداخته است که برخی از آنها مثبت و برخی منفی بوده است.

کاربری نوشت: “خانواده محترم کلاً در افراط هستند. داریوش ارجمند اینطور است، برزو شون همینطور.”

رضا نوشت: “آقای داریوش ارجمند محترم بس کن، بعد فکر کن، البته کار سختیه و بعد نشخوار کن، تو کلاس نیستی، سعی نکن برجسته بشی، کدوم و چقدر بزرگ؟!”

علی نوشت: وقتی هنوز حرف زدن بلد نبودی، داریوش ارجمند در تلویزیون و سینما بود! شما آنقدر گستاخ هستید که برای حمایت از یک نفر، شخص دیگری را نابود می کنید. البته من از این ذات کثیف امثال شما خبر نداشتم.

حسن بنان اظهار داشت: دیدید بالاخره ثابت شد که ما بازیگر بهتری از مهران رجبی داریم.

علی فرخی: خدا را شکر مشکل سپرده داریوش ارجمند حل شد.

زهرا فراهانی نوشت: داریوش ارجمند گفت: به برکت حضور آقای رئیسی در خاورمیانه تنها هستیم.

پ.ن: اثرات پس از بازنشستگی..!!

اهورا نوشت: عاقبت بزرگترین دعای من این است که نمی خواهم در دوران پیری به روزهای داریوش ارجمند برسم.

محسن نوشت: مالک اشتری واقعا صاحب خوشتیپه آقای داریوش ارجمند…خدا حفظ کنه تو و امثال تو که دلشون برای این سرزمین و مردمش می تپه.

سید بلوچ تصریح کرد: فقط داریوش ارجمند سلبریتی است؛ مثل همیشه قدرشناس وطن پرست انقلابی که هیچ بادی نتوانست این کوه غیرت را تکان دهد! چه در بازیگری و چه در واقعیت هیچکس نیست؛ به عنوان یک بلوچ دوستت دارم از ته دل و بهت افتخار میکنم دلت گرم و سرت سالم شیرمرد ایران.

قدردانی داریوش ارجمند نوشته ابراهیم رئیسی برای اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.