اولین نگاه به بازیگران سریال Monarch Series Monsterverse: Legacy Of Monsters | اندلرن

اولین نگاه به بازیگران سریال Monarch Series Monsterverse: Legacy Of Monsters | اندلرن

به دنبال اعلام انتخاب بازیگران و تصویری آزاردهنده از ردپای هیولایی غول پیکر، اکنون عنوان رسمی سری Monsterverse از Legendary و Apple TV+: Monarch: Legacy Of Monsters و اولین نگاه به برخی از بازیگران از جمله کرت راسل، وایات راسل را داریم. ، آنا ساوای و آقای جی. زیلا.

در همان دنیای فیلم های هیولای افسانه ای/ برادران وارنر مانند گودزیلا، کنگ: جزیره جمجمه و گودزیلا در مقابل. Kong, Monarch سه نسل را در بر می گیرد و روابط پیچیده ما با موجودات عظیم کایجو را بررسی می کند.

این سریال که توسط کریس بلک و مت فراکشن ساخته شده است (با مت شاکمن وانداویژن که در دو قسمت اول وظایف کارگردانی را بر عهده دارد)، خلاصه‌ای رسمی دارد: «به دنبال نبرد شدید بین گودزیلا و تایتان‌ها که سانفرانسیسکو را با خاک یکسان کرد و افشای تکان دهنده‌ای که هیولاها هستند. واقعی، Monarch: Legacy Of Monsters دو خواهر و برادر را دنبال می‌کند که راه پدرشان را دنبال می‌کنند تا ارتباط خانواده‌شان با سازمان مخفی موسوم به Monarch را کشف کنند.

سرنخ‌ها آنها را به دنیای هیولاها هدایت می‌کنند و در نهایت از سوراخ خرگوش به افسر ارتش لی شاو (با بازی لی شاو) می‌رسند. کرت و وایات راسل در دو دوره زمانی مختلف، در دهه 1950 و نیم قرن بعد اتفاق می‌افتند، جایی که Monarch توسط آنچه شاو می‌داند تهدید می‌شود…

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

کرت راسل در Monarch: Legacy Of Monsters

وایات راسل در Monarch: Legacy Of Monsters

وایات راسل در Monarch: Legacy Of Monsters

آنا ساوای در Monarch: Legacy Of Monsters

آنا ساوای در Monarch: Legacy Of Monsters

بازیگران این فیلم نیز شامل کیرسی کلمونز، رن واتابه، ماری یاماموتو، اندرس هولم، جو تیپت و الیزا لاسوفسکی می‌شوند.

اپل تی‌وی پلاس هنوز تایید نکرده است که این نمایش چه زمانی روی پرده‌های ما خواهد آمد، اما ما حدس می‌زنیم سال آینده، از الف) که با اکران سینمایی برنامه‌ریزی‌شده Godzilla X Kong: The New Empire و ب) هر دو گودزیلا و کنگ اعضای SAG-AFTRA هستند و در حال حاضر در خارج از مقر Monarch قدم می‌زنند و نتایج فوق‌العاده مخربی به همراه دارد.