خالکوبی جدید خانم خواننده مشهور در میان جنجال خیانت و طلاقش!

خالکوبی جدید خانم خواننده مشهور در میان جنجال خیانت و طلاقش!

آریانا گرانده خانم خواننده مشهور فاش کرد که برای گرامی داشت نقش خود در فیلم جدید “ویکِد” خالکوبی جدیدی زده است!

بازیگرها– آریانا گرانده خانم خواننده و بازیگر در میان جنجال خیانت و طلاقش از خالکوبی جدیدش رونمایی کرده است!

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، آریانا گرانده در فیلم جدید «جادوگر شهر آز» نقش گلیندا نقش جادوگر خوب را بازی می‌کند.

خانم خواننده و بازیگر 30 ساله همواره به شکل‌های مختلف عشق و علاقه خود به این نقش و فیلم را ابراز کرده است.

حالا آریانا گرانده فاش کرده است از تصمیم خود برای خالکوبی جدیدی به یاد این فیلم بسیار درست بوده است!

این بازیگر 30 ساله در مصاحبه جدیدش فاش کرد که اخیراً خالکوبی جدیدی به یاد گلیندا در پشت دست راست خود انجام داده است. گلیندا جادوگر مقدس شهر با موهایی طلایی و لباس صورتی است.

در مصاحبه جدیدش از او در مورد برنامه‌هایش برای خالکوبی‌های آینده‌اش پرسیده شد. او قبل از اینکه فاش کند که یک خالکوبی جدید انجام داده است، به این روزنامه گفت:

«این گلیندا از کتاب اصلی ال. فرانک باوم است. من همیشه می‌خواستم این دستم را پر کنم. منتظر زمان درست بودم. احساس می‌کنم الان بهترین زمان ممکن بود.»

مصاحبه جدید خانم خواننده جنجالی!!

آریانا گرانده در این مصاحبه درباره انتشار محصول جدید برند زیبایی خود به نام «رِم» صحبت کرد.

این خواننده در مصاحبه خود خبرهای هیجان انگیز زیادی را فاش کرد. مانند انتشار محصولات جدیدش و به اشتراک گذاشتن آنچه که بیشتر از همه به آن افتخار می‌کرد. اما چیزی که بینندگان را به وجد آورد، پاسخ او به سوالی درباره فیلم آینده‌اش بود.

او فاش کرد که آرایشگرش برای آماده کردن او برای نقش گلیندا از لوازم آرایشی برند خودش «رِم» استفاده کرده است. او ادامه داد: «من فقط می‌خواستم فردی کاملا جدید باشم و گلیندا را با او پیدا کنم.»

خالکوبی جدید آریانا گرانده خواننده و بازیگر 30 ساله

این در حالی است که خانم خواننده به تازگی در حال طی کردن طلاق از همسرش است. آریانا گرانده و دالتون گومز که در سال 2021 ازدواج کردند از یکدیگر جدا شده‌اند. آریانا به محض جدایی از دالتون گومز رابطه احساسی جدیدی با آقای همبازی‌اش، ایتان اسلاتر، در فیلم «جادوگر شهر آز» آغاز کرد. ایتان نیز که در سال 2018 ازدواج کرده بود در حال طی کردن روند طلاق خود است.

بسیاری از کاربران اینترنتی معتقدند این زوج بازیگر بر سر صحنه فیلم عاشق یکدیگر شدند و به همین دلیل از همسران خود طلاق گرفته‌اند!! با این حال این خبر هنوز تایید نشده است.

نوشته خالکوبی جدید خانم خواننده مشهور در میان جنجال خیانت و طلاقش! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.