باورتان می شود این زنها، همسران امیر خان بوده اند/ تصاویر

باورتان می شود این زنها، همسران امیر خان بوده اند/ تصاویر

تصاویری از همسر اول و دوم امیر خان منتشر شد که نشان می دهد سن همسرانش از او بیشتر نشان میدهد.

به گزارش بازیگرها به نقل از روزیاتو، امیر خان که نزدیک به 2 سال پیش از همسر دومش هم جدا شد، تصاویری از همسر اول و دوم او نشان می دهد چهره آنها از آقای بازیگر بزرگتر نشان می دهد.

امیر خان و همسر اولش

امیر خان و همسر دومش

امیر خان که نزدیک به 2 سال پیش از همسر دومش هم جدا شد، تصاویری از همسر اول و دوم او نشان می دهد چهره آنها از آقای بازیگر بزرگتر نشان می دهد.

 

بیانیه جالب عامرخان  درباره طلاق دومش

عامر خان ، سوپر استار سینمای بالیوود ، در تیر ماه سال 1400 اعلام کرد پس از ۱۵ سال زندگی مشترک از همسر خود کیران رائو، فیلمساز هندی جدا می شود.

این زوج مشهور هندی در بیانیه ای اعلام کردند این طلاق به صورت توافقی صورت گرفته اما آن ها پسرشان را باهم بزرگ می کنند و کماکان به همکاری با یکدیگر در پروژه های مشترک ادامه خواهند داد.

در این بیانیه آمده است: «در این ۱۵ سال زیبا عمرمان به تجربه، شادی و خنده در کنار یکدیگر گذشت و در رابطه ی ما جز اعتماد، احترام و عشق نبود.»

«حالا می خواهیم فصل جدیدی از زندگی مان را آغاز کنیم – اما دیگر نه به عنوان زن و شوهر، بلکه به عنوان والدین فرزندمان و خانواده ای برای یکدیگر.»

خان و رائو در سال ۲۰۰۱ در جریان ساخت یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند که رائو در آن دستیار کارگردان بود. آن ها در دسامبر سال ۲۰۰۵ با یکدیگر ازدواج کردند.

این دومین ازدواج این بازیگر ۵۶ ساله بود و عامر خان پیشتر در سال ۲۰۰۲ از رینا دوتا، بازیگر هندی جدا شده بود.

نوشته باورتان می شود این زنها، همسران امیر خان بوده اند/ تصاویر اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.