جذاب ترین ستاره هالیوود اولین فرزند خود را در دبی به دنیا آورد!

جذاب ترین ستاره هالیوود اولین فرزند خود را در دبی به دنیا آورد!

روز ۱۷ ژوییه«لیندزی لوهان»، هنرپیشه، آهنگساز و خواننده آمریکایی، اولین فرزند خود و همسرش «بادر شماس» را به دنیا آورد. پسری به نام لوای.

بازیگرها- رسانه ای به نقل از یکی از نمایندگان او این خبر را منتشر کرد، و نوشت که این زوج مقدم نوزاد خود را در دبی، جایی که زندگی می‌کنند، گرامی داشتند.لوای یک نام عربی به معنی «سپر» یا «محافظ» است.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، لوهان در مصاحبه‌ای در نوامبر ۲۰۲۲ گفته بود که قصد بچه‌دار شدن دارد، و اشاره کرده بود با همسرش درباره ادامه زندگی در دبی صحبت کرده است.

او گفت که آنجا  بسیار امن است و مدارس خیلی خوبی دارد و از خیلی چیزهایی که به آنها عادت دارم، دور است.

لوهان ادامه داد که داشتن دنیای جدایی که مال خودم است، خیلی خوب است.

ستاره ۳۷ ساله هالیوود از جمله افراد مشهوری است که بر حفظ حریم شخصی خود تاکید زیادی دارد.

او اولین بار خبر بارداری خود را با انتشار عکس لباس نوزدای که روی آن نوشته شده بود «به زودی» در ماه مارس اعلام کرد.

بادر شماس، همسر ۳۶ ساله لوهان، سرمایه‌گذار متولد کویت است که در حال حاضر، دستیار معاون در شرکت بانکی «کردیت سویس»است.

او در سال ۲۰۱۰ از دانشگاه فلوریدا جنوبی در رشته مهندسی مکانیک مدرک گرفت و در نهایت مدرک لیسانس علم تجارت را در کالج بازرگانی جان اچ.سایکس  دریافت کرد.

چنانچه لوهان در ژوئن امسال به نشریه الور گفت آنها در رستورانی در دبی، جایی که لوهان حدود هفت سال است زندگی می‌کنند آشنا شدند، و در آوریل ۲۰۲۲ کاملا مخفیانه، پس از دو سال رابطه عاشقانه‌ ازدواج کردند.

لیندزی لوهان در کارنامه هنری خود، بازی در فیلم‌های دختران بدجنس، تعطیلات، دام والدین و گودزیلا را دارد.

نوشته جذاب ترین ستاره هالیوود اولین فرزند خود را در دبی به دنیا آورد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.