عکس/ مهناز افشار هم شروع به گرفتن عکس های آسانسوری کرد!

عکس/ مهناز افشار هم شروع به گرفتن عکس های آسانسوری کرد!

مهناز افشار سال‌ها پس از مهاجرتش حجابش را حتی شده به شکل حداقلی نگه می‌داشت.

به گزارش بازیگرها، اما او حدود یک سال پیش حجابش را برداشت و حال نیز روز به روز پوشش‌های جنجلای‌تری را انتخاب می‌کند.

مهناز افشار تهیه‌کننده تئاتر شد

مهناز افشار تهیه‌کنندگی یک تئاتر را در استان سیستان و بلوچستان برعهده گرفت.

صبا: مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر که این روزها در خارج از ایران به سر می‌برد، تهیه‌کنندگی یک نمایش در سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت.

افشار در وضعیت اینستاگرام خود توییتی از مهدی بلوچی هنرمند سیستان و بلوچستانی را بازنشر کرد که در متن این توییت آمده است:

«مهناز افشار، بازیگر سینما در اقدامی ارزشمند به منظور حمایت از تئاتر شهرستان‌ها. هنرمندان و زنان بلوچ تهیه‌کنندگی «داغ یک شبانه بلوچی» از نیکشهر را برعهده گرفت.

این نمایش به رنج‌های زنان در جامعه سنتی سیستان و بلوچستان می‌پردازد و برای رقابت در جشنواره استانی آماده می‌شود. »

ادعای دو تهیه‌کننده درباره مهناز افشار و بهرام رادان

در حالی‌که نادر مقدس مدعی شد او بهرام رادان و مهناز افشار را به سینما معرفی کرده. محمدحسین فرح‌بخش این ادعا را رد کرد و در اینباره توضیح داد.

ایران آرت: محمدحسین فرحبخش، تهیه‌کننده سینما به اظهارات اخیر نادر مقدس. درباره این‌که او مهناز افشار و بهرام رادان را به سینما معرفی کرده است، واکنش نشان داد.

فرحبخش در این باره گفت: «اولین حضور مهناز افشار در سینما در فیلم» دوستان «به تهیه‌کنندگی من بود. و فیلم بعدی افشار هم» شیرهای جوان «ساخته محسن محسنی‌نسب بوده و سومین بازی او در فیلم نادر مقدس بوده است.»

او در گفت‌وگو با سینما اکران ادامه داد: «اگر منظور مقدس چهره شدن و دیده شدن در فیلم ایشان بوده که نقض فرمایش ایشان است. زیرا با این توجیه بهرام رادان هم در فیلم» آواز قو «محصول پویافیلم تبدیل به چهره و شناخته شد.»

صبح امروز نادر مقدس در گفتگو با مهر با اشاره به فیلم «شور عشق» تاکید کرده بود:

آن زمان در این فیلم بازیگرانی چون بهرام رادان و مهناز افشار را به سینما معرفی کردم که البته ماندگار هم شدند. البته در این فیلم بازیگران دیگری نیز حضور داشتند که همچنان مشغول به فعالیت هستند.

مهناز افشار و بهرام رادان با فیلم «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.

این فیلم در هفته‌های آتی در اروپا اکران می‌شود و سپس اکران آن در ایران آغاز خواهد شد.

نوشته عکس/ مهناز افشار هم شروع به گرفتن عکس های آسانسوری کرد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.