دختر آنجلیناجولی هم وارد صنعت سینما و تئاتر شد!

دختر آنجلیناجولی هم وارد صنعت سینما و تئاتر شد!

«آنجلینا جولی» که تهیه‌کنندگی نمایش موزیکال «بیگانگان» را بر عهده دارد، «ویوین جولی‌ـ‌پیت» ۱۵ ساله را به‌عنوان دستیارش استخدام کرده است.

بازیگرها-  آنجلینا جولی دختر ۱۵ ساله‌اش«ویوین جولی‌ـ‌پیت» را به‌عنوان دستیارش استخدام کرده است.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، او «ویون جولی» را از شوهر سابقش، همکار برنده اسکار، «برد پیت»، دارد که از هم جدا شده‌اند.

این اولین بار خواهد بود که مادر‌-‌دختر دو نفری با هم همکاری می‌کنند، و اولین ورود علنی ویوین به صنعتی خواهد بود که والدین مشهورش را ستاره سینما کرد.

با وجود این، مادرش می‌گوید دخترش ترجیح می‌دهد کار اولش را به‌جای اینکه در کانون توجه و زیر نورافکن صحنه باشد، از پشت صحنه شروع کند.

آنجلینا جولی تهیه‌کننده اصلی اقتباس موزیکال از «بیگانگان» اثر اس‌ئی هینتون است، که قرار است در تئاتر برادوی روی صحنه برود.

این بازیگر برنده اسکار در بیانیه‌ای به «اینترتینمنت تونایت» توضیح داد: «ویو من را یاد مادرم«مارشلین برتراند» می‌اندازد که تمرکزش روی این نیست که مرکز توجه باشد بلکه حامی خلاقیت دیگران باشد. او در مورد تئاتر خیلی دقیق و جدی است و سخت کار می‌کند تا بهتر بفهمد چطور مشارکت کند.»

یک منبع نزدیک به بازیگر «جاودانگان» به اینترتینمنت تونایت گفت جولی دخترش را «از وقتی کوچک بود» به تماشای نمایش می‌برد و علاقه او به تئاتر موزیکال را تقویت می‌کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دختر آنجلینا جولی پس از آنکه همراه مادرش به نمایش افتتاحیه اقتباس موزیکال «بیگانگان» در لا جوا پلی‌هاوس در سن‌دیگو رفت، «عاشقش شد».

نوشته دختر آنجلیناجولی هم وارد صنعت سینما و تئاتر شد! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.