دانلود فیلم سینمایی چپ راست / تصاویر و بیوگرافی بازیگران + خلاصه فیلم – اندلرن

دانلود فیلم سینمایی چپ راست / تصاویر و بیوگرافی بازیگران + خلاصه فیلم – اندلرن

چپ راست فیلمی ایرانی در ژانر کمدی سیاسی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی محصول سال ۱۳۹۸ است. این فیلم که در 21 دی 1401 در سینماها اکران شد پیش تولید و تولید آن در دی و بهمن 1398 در سکوت کامل خبری پیش رفته بود و از جمله پروژه‌های سینمایی بود که در اولین ساعات اعلام شیوع ویروس کرونا از سمت ستاد ملی مقابله با کرونا، جهت حفظ سلامت و ایمنی هنرمندان و عوامل پروژه که از سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، در حالی که فقط یک هفته تا پایان آن باقی مانده‌است تصمیم به توقف فیلمبرداری آن گرفته شد. چپ، راست از جمله فیلم‌هایی بود که به دلیل ممیزی و سانسور زیاد نتوانستند در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنند. اکران اولیه این فیلم بعد از توقیف در دی ماه 1400 اعلام شد اما از اکران آن جلوگیری شد. سپس بعد از سه سال توقیف این فیلم در 21 دی ماه 1401 روانه اکران شد و اکران خودش را در بهار 1402 ادامه داد و موفق به جذب 400 هزار مخاطب در سینماها شد. با اندلرن همراه باشید.

خلاصه داستان فیلم چپ راست

این فیلم که یک کمدی سیاسی است، داستان جا به جا شدن بچه ‌های یک زوج اصولگرا و اصلاح طلب در بیمارستان می باشد که سبب ماجراهای مختلفی می‌شود. در فیلم اشاره‌ ها و کنایه های فراوانی به اتفاقات سیاسی روز وجود دارد.

دانلود فیلم سینمایی چپ راست

شما می توانید در زیر، به صورت قانونی فیلم سینمایی چپ راست را دانلود نمایید.

دانلود با کیفیت ۴۸۰ (مناسب موبایل)

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰ (مناسب موبایل، تبلت، تلویزیون)

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰ (مناسب تلویزیون)

دانلود با کیفیت 1080

دانلود با کیفیت بالاتر

دانلود با کیفیت بالاتر

 

بازیگران فیلم سینمایی چپ راست

رامبد جوان در نقش بشیر کشاورز
پیمان قاسم‌خانی در تقش اصلان دهقان
ویشکا آسایش در تقش مریم همسر اصلان دهقان
سارا بهرامی در نقش معصومه همسر بشیر کشاورز
سروش صحت در نقش بازپرس اردشیر
مونا فرجاد در نقش شکوفه
ستاره اسکندری در نقش مهوش
محمدرضا مالکی در نقش استاد
تینو صالحی در نقش حاج آقا

تاریخ اکران

21 دی 1401 / در سینماها

8 تیر 1402 / اکران آنلاین

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

28 شهریور ماه 1402

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.