برزین علایی خواننده Barzin Alaie Singer

برزین علایی یکی از خواننده های پاپ موسیقی ایران می باشد که امروز در این مقاله با وی بیشتر آشنا می شویم و موزیک هایی را که نیز به بازار موسیقی منتشر کرده است مورد بررسی قرار می دهیم.

برزین

برزین کیست؟

برزین خواننده ای که از سال 1395 وارد مسیر فعالیت موسیقی شد و در سال 1400 نیز اولین قطعه موسیقی خودش را به بازار موسیقی منتشر کرد. علاوه بر این موارد وی مدیر عامل شرکت برزین کارتن پارس نیز می باشد که این به نوبه خود موفقیت بزرگی است و بیش از 100 کارمند تحت نظر وی کار می کنند، به همین جهت وی کارآفرین نیز می باشد. علاقه ای که برزین به چاپ و بسته بندی دارد باعث شده است تا در این مسیر نیز فعال باشد. او در زمینه الکترونیک تحصیلات خود را گذرانیده است و در نهایت DBA یا دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار و تجارت و بیزنس را کسب کرده است.

برزین

برزین در موسیقی

موسیقی از همان دوران کودکی برزین در وجودش ریشه داشته است و همین علتی بود تا در سنین دیگر نیز دنبال کننده آن باشد. در دوران مدرسه به آموزش پیانو نوازی نیز پرداخت و سپس سلفژ و صداسازی را نیز کار کرد. اما به دلایل زیادی همچون مشغله های کاری فراوان وی نمی توانست تمام وقت در اختیار موسیقی باشد که با این وجود باز هم مشتاق کار موسیقی بود.

برزین

آهنگ های برزین

برزین تاکنون قطعه های موفقی را به بازار عرضه کرده است که در ذیل به بررسی متن ترانه هر کدوم نیز می پردازیم و قسمتی از متن ترانه را نمایش می دهیم:

  • کنار تو

کنار تو که فوق العاده خوبى یه حس دلچسبِ همیشگى هست

وقتى تو این خونه نفس مى کشى آدم مى فهمه آره زندگى هست

  • عطر تو

اتاقم پر عکسا و ژستای جذابت

شدم عاشق و اینجوری میخوامت

  • گیسو

گیسوویت را می دهی دست باد می رود دل ز تاب جان و جهانم

دربند تو ام بی قرار تو ام سر و سامان من ای همه جانم

  • شال زرشکی

نیست رو دستت هیشکی اخه با اون شال زرشکی

خودت با دست خودت این عشقو برام نوشتی

  • هم آغوش

یجایی تو خیابون نشستم زیر بارون

فقط گریه میکردم بیاد خنده هامون

منو این جای خالیت، شدیم باهم هم آغوش

تو جایی که نباید منو کردی فراموش

  • یواش یواش

یواش یواش توی دلم وا کردی جاتو

عشق قلب من شدی دارم هواتو

یواش یواش من اومدم دل تو رو بردم

چیزی از دوری بگی یهو دیدی مردم

  • گل بهار

آی گل بهاروم بهارم بهارم تو

آی همه کاروم کس کارم کس و کارم تو

آی تویی نگاروم نگاروم نگاروم تو

انگارمثه خوابه تو هستی دار و نداروم تو

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.