رضا صفائی پور حالش خوب نیست!

رضا صفائی پور حالش خوب نیست!

رضا صفائی پور که به طوفانِ سینمای ایران معروف است بیشتر از بیماری‌اش، از بی‌توجهی‌ها مغموم و دل‌شکسته است.

بازیگرها– امیر دلارام دوبلور با انتشار ویدئویی از مصاحبه عباس یاری با رضا صفایی پور بازیگر پیشکسوت سینمای ایران نوشت: (طوفان) از بازیگران مطرحِ سینمای اکشن در سال‌های اوج این ژانر است.

او در بیشتر فیلم‌ها ایفاگر نقش‌های منفی و ضدقهرمان با قامتی ورزیده بود. زدوخوردهایش حرفه‌ای و باورپذیر بود.

صفایی پور همیشه آمادگی جسمانی‌اش را حفظ می‌کرد و گاهی یک سروگردن هم از قهرمان فیلم‌ها بالاتر بود، اما به حکم مقدرات سینما در سکانس آخر محکوم به شکست و نابودی بود.

امروز این بازیگر شریف دلگیر از نامرادی‌ها و بی‌رحمی‌های عالم سینما در حالی که از بیماری پارکینسون رنج می‌برد، در برابر استاد عباس یاری و دوربین مجله فیلم امروز نشسته و از این که فراموشش کرده‌اند گلایه می‌کند.

بیماری رضا صفائی پور

او درگیر همان بیماری است که اسلاف او همانند زنده یادان حسین شهاب و فیروز-و شاید کسانی دیگر که نمی‌دانیم- هم به نوعی دیگر مبتلای آن شدند که بیشتر ناشی از زدوخورد‌ها و حرکات رزمی در طی سال‌های طولانی است.

اما آقارضا طوفان بیشتر از بیماری‌اش، از بی‌توجهی‌ها مغموم و دل‌شکسته است.

آیا سهم او و امثال او که روزگاری باعث رونق سالن‌های سینما شدند این بیماری و بی‌توجهی‌هاست؟

فرارو

نوشته رضا صفائی پور حالش خوب نیست! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.