عکس/ شیرین نون. خ و بامزگی‌هایش

عکس/ شیرین نون. خ و بامزگی‌هایش

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال محبوب نون. خ است.

به گزارش بازیگرها، ندا قاسمی در عکس جدید خود ژست بامزه‌ای گرفته است که در ادامه می‌بینید.

زندگی هنری ندا قاسمی

آی‌فیلم: مجموعه تلویزیونی «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی از جمله آثار رسانه ملی است. که برخلاف دیگر تولیدات تلویزیونی خارج از لوکیشن‌های آپارتمانی و در خطه کردنشین کشورمان تولید شده است.

به همین منظور این کارگردان نام آشنا در کنار حضور بازیگران مطرح تلویزیون، از بازیگران بومی این منطقه نیز استفاده کرده است. و به جرأت نیز می‌توان گفت بیشترین بازیگران سریال «نون. خ» در هر سه فصل از بازیگران محلی کرمانشاه، کردستان و… هستند.

دختران شخصیت «آقا نوری» همه از بازیگران اهل کرمانشاه هستند. مانند «ندا قاسمی» یکی از دختران «آقا نوری» که با نام «شیرین» در سریال «نون. خ» به ایفای نقش پرداخته است. و در هر چهار فصل حضور دارد.

ندا قاسمی متولد سال ۱۳۶۶ و اصالتا کرمانشاهی است و هنرپیشگی را با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری دنبال کرده است.

هر چند قاسمی با سریال «نون. خ» در عرصه بازیگری دیده شد. اما در سال ۱۳۹۳، در فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد مؤتمن مقابل دوربین رفت. و شاید بشود گفت که اولین همکاری خود را با سعید آقاخانی در این فیلم سینمایی رقم زد.

این بازیگر جوان با حضور در عرصه بازیگری در جشنواره‌های هنری بسیاری شرکت کرده و صاحب مقام است. مانند حضور در جشنواره تئاتر ایثار که به عنوان بازیگر برگزیده انتخاب شده. و در سال ۱۳۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای بهترین بازیگر زن شد.

همچنین قاسمی در فیلم کوتاه «آواز دست ها» به کارگردانی حمزه زارعی که در ۸ جشنواره جهانی حضور یافته. بهترین بازیگر زن معرفی شده است.

ندا قاسمی سابقه کار در حوزه دوبله را نیز در کارنامه دارد.

نوشته عکس/ شیرین نون. خ و بامزگی‌هایش اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.