نظرات کاربران درباره قسمت ۱۲ زودیاک شب های مافیا

نظرات کاربران درباره قسمت ۱۲ زودیاک شب های مافیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری بازیگرها درباره نظرات کاربران درباره قسمت ۱۲ زودیاک شب های مافیا فصل پنجم مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زودیاک قسمت ۱۲ پخش شد

قسمت دوازدهم رئالیتی شوی شب‌های مافیا که به نام زودیاک نام گذاری شده است در روز یکشنبه 30 مهر 1402 در ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو پخش شد.

در ضمن شما می توانید از این پس لینک های قانونی دانلود این فصل شب های مافیا را از سایت بازیگرها دانلود بفرمایید:

دانلود قسمت ۱۲ شب های مافیا – کلیک کنید

اما در ادامه به برخی از نظرات کاربران و مخاطبین در مورد قسمت ۱۲ شب های مافیا زودیاک می پردازیم . شما نیز می توانید در بخش دیدگاه‌ها نظرات خود را بنویسید:

نظرات کاربران قسمت‌ 12 شب‌های مافیا

 زهرا:

من اعتراف میکنم فقط به خاطر امید حاجیلی و بهرنگ علوی نگاه میکردم هر وقت میرفتن اتاق مردگان تلویزیون رو خاموش میکردم 😂😂😂😁😁💯💯♥♥

علی:

خواهشن در فصل بعد آقای محمد بحرانی رو به عنوان گرداننده قرار ندین ایشان جنبه ندارن و کلا با همه سختگیرانه برخورد میکنن و بیشتر اوقات بازی رو از هیجان میاندازن اجرا رو از آقای دیرباز یاد بگیرن که چقدر هوشمندانه مدیریت میکنن

سیمین:

فقط امید حاجیلی و فرزاد فرزین عالی بازی میکردن بین خانوما هم مریم مومن 👌🏻👌🏻♥♥

داوود:

این مورد قبول که قسمت ها از قبل ضبط شده و نظرات که داده میشه درمورد بازیکنها در نهایت تغییری پیش نمیاد ولی اون زمان که بازیکن ها بازی کردن و کارگردان و بقیه دیدن که چقدر توانایی تحلیل دارن و هوششون چطور هست، چرا باز اینهارو انتخاب کردن؟ چون برای بیننده که قرار این فاجعه هارو ببینن هیچ احترامی قائل نبودید پس در نتیجه به کارگردان و آنالیزورها برای انتخاب بازیکن ها قطعا از نظر عقلی و فکری باید بهشون شک کرد.

پگاه:

این سری با بغض خیابانی و لوس بازی شریفی نیا و بازی خوب مومن و فرزاد شهرام و امیر حسین گذشت . سام هم که تازه داشت راه میوفتاد که تموم شد.

نوشته نظرات کاربران درباره قسمت ۱۲ زودیاک شب های مافیا اولین بار در سایت بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.