معرفی بهترین فیلم های عاشقانه در اندلرن نتفلیکس ۲۰۲۳

معرفی بهترین فیلم های عاشقانه در اندلرن نتفلیکس ۲۰۲۳

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس در سال 2023 آنها چه هستند؟در این مقاله قصد داریم نگاهی به آثار رمانتیک جدیدی که در نتفلیکس منتشر شده اند بیندازیم و رمانتیک ترین های سال 2023 را لیست خواهیم کرد. برای معرفی شما با اندلرن همراه باشید.

سال 2023 برای نتفلیکس با فیلم های عاشقانه ای همراه بود که از کشورهای مختلف در این سرویس قرار گرفت و مشاهده شد. این آثار عموما کمتر از فیلم ها دیده می شوند و حضور در سرویس نتفلیکس فرصتی برای شهرت آنها محسوب می شود.

بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس در سال 2023

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس در سال 2023 اشاره می کنیم.

1. فیلم شما; از لیست فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023

  • کارگردان: کنیا باریس
  • بازیگران: ادی مورفی، جونا هیل، جولیا لوئیس دریفوس
  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2023 (بهان 3، 1401)
  • امتیاز IMDb: 5.5

فیلم شما مردم یک فیلم کمدی-عاشقانه آمریکایی به کارگردانی کنیا باریس است. این فیلم اولین تجربه کارگردان کنیا باریس در یک فیلم بود و نقدهای جالبی از منتقدان دریافت کرد. You People یکی از فیلم های رمانتیک سال 2023 در نتفلیکس است که در 27 ژانویه اکران شد.

خلاصه داستان: داستان درباره یک زوج جوان و خانواده هایشان است که باید با تعارضات فرهنگی، انتظارات اجتماعی و تفاوت های نسلی دست و پنجه نرم کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم غمگین غمگین ترین فیلم های جهان را معرفی می کنیم.

2. فیلم Your Place or Mine

فیلم های عاشقانه جدید نتفلیکس 2023

  • کارگردان: آلین بروش مک کنا
  • بازیگران: ریس ویترسپون، اشتون کوچر، جس ویلیامز
  • تاریخ انتشار: 10 فوریه 2023 (21 فوریه 1401)
  • امتیاز IMDB: 5.7

فیلم Jai Tu Ya Man نیز یک فیلم کمدی-عاشقانه به نویسندگی و کارگردانی آلن بروش مک کنا است. جالب است بدانید این فیلم اولین تجربه کنا در یک فیلم است. این فیلم نقدهای منفی زیادی دریافت کرده است. Jai To or Me یکی از فیلم‌های عاشقانه نتفلیکس در سال ۲۰۲۳ است.

خلاصه داستان: داستان درباره مردی است که از پسر بهترین دوستش مراقبت می کند و بلا با زنی آشنا می شود که به دنبال رویای همیشگی خود است. یک هفته با هم خانه تکانی می کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در imdb

3. فیلم عشق دوباره; از لیست فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023

فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023

  • کارگردان: جیمز سی استروز
  • بازیگران: پریانکا چوپرا، سام هیوینگ، راسل اسباب بازی
  • تاریخ انتشار: 12 مه 2023 (22 مه 1402)
  • امتیاز IMDb: 5.9

این کمدی-درام عاشقانه از فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023 در واقع بازسازی فیلم آلمانی SMS für Dich است. هنرمندان مشهوری چون پریانکا چاپر، سام هیوین، نیک جوناس و سلین دیون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: داستان فیلم زندگی نویسنده و روزنامه نگاری را روایت می کند که به بررسی زندگی سلین دیون می پردازد. در همین حال او به پیام های مکرر دختری به نام میرا عادت دارد که به خطی که تازه خریده پیام می فرستد. ظاهرا این پیام ها به شماره ای که متعلق به نامزد گم شده میرا است ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دخترانه.

4. فیلم آرزوی ایرلندی

فیلم های عاشقانه نتفلیکس در سال 2023

  • کارگردان: جین دامیان
  • بازیگران: لیندسی لوهان، اد اسپلیرز، الکساندر ولاهوس
  • تاریخ انتشار: منتشر نشده
  • امتیاز IMDb:…

رویای ایرلندی یک کمدی رمانتیک و دومین فیلم پس از بازگشت لیندسی لوهان خواهد بود. این فیلم قرار بود در سال 2023 اکران شود اما احتمالا اکران AM تا سال 2024 ادامه خواهد داشت و یکی از فیلم های 2024 خواهد بود.

خلاصه داستان: داستان این فیلم عاشقانه نتفلیکس محصول 2023 در مورد دختری به نام مدی است که زندگی عاشقانه اش قصد دارد با بهترین دوستش ازدواج کند. او تمام احساسات خود را کنار می گذارد و به عنوان یک ساقدوش ظاهر می شود، اما درست یک روز قبل از رویداد مد، مدی می خواهد عشق واقعی را پیدا کند. وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه می شود که عروس جایگزین او شده است. اما با گذشت زمان متوجه می شود که همنوع او شخص دیگری است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم جنگی خارجی

5. فیلم Through the My window: Across the sea

فیلم عاشقانه جدید نتفلیکس 2023

  • کارگردان: مارشال فورس
  • بازیگران: کلارا گال، خولیو پنیا، گیرمو لاشاراس، ناتالیا آزاهارا
  • تاریخ انتشار: 2023
  • امتیاز IMDb: 5.0

Through the Window 2 یکی دیگر از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس در سال 2023 به کارگردانی مارشال فورس است. این فیلم دنباله فیلم Through My Window 2022 است.

خلاصه داستان : این فیلم داستان دختری و مطبوعاتی به نام راکل و آرس را دنبال می کند که در این قسمت از فیلم با چالش های زیادی در رابطه و زندگی شخصی خود روبرو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: فیلم عاشقانه کالج کره ای

آخرین کلمه؛

در این مقاله بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس در سال 2023 را ارائه می دهیم.امروزه خدمات زیادی برای ارائه فیلم و سریال وجود دارد. نتفلیکس فرصتی است تا فیلم ها بهتر دیده شوند و مخاطب را جذب کنند. نظر شما در مورد فیلم های عاشقانه نتفلیکس 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید، از همکاری شما سپاسگزاریم.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.