آیفون ۱۶ هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ را به چالش می کشد!

آیفون ۱۶ هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ را به چالش می کشد!

مقاله چالش های هوش مصنوعی آیفون 16 گلکسی اس 24 اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

همانطور که از شواهد مشخص است، اپل برنامه های بزرگی در زمینه توسعه هوش مصنوعی دارد. احتمال بیشتری دارد هوش مصنوعی آیفون 16 سال آینده بسیار پیشرفته تر و بهتر از سال قبل خواهد بود.

کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل (WWDC) احتمالا در اوایل سال 2024 برگزار می شود و برنامه ها و اقدامات آینده اپل را تشریح می کند. ظاهرا اپل قصد دارد در این کنفرانس از دستیار شخصی خود رونمایی کند. سیری با هوش مصنوعی اصلاح شد افشای به نظر می رسد که توسعه سیری مبتنی بر LLM در حال حاضر آغاز شده و در حال انجام است.

 

هوش مصنوعی آیفون 16 با گلکسی اس 24 رقابت می کند

به زودی و با معرفی سری گلکسی اس 24 سامسونگ، شاهد ویژگی های پیشرفته و پیشرفته هوش مصنوعی در گوشی های هوشمند 2024 خواهیم بود. سیب علاوه بر این، او پشت کاروان نخواهد ماند و قصد ورود به جهان را دارد. هوش مصنوعی مولد این است. افشاگری های جدید از Revegnus در X (توئیتر سابق) این را تایید می کند و نشان می دهد که نتایج تلاش های اپل در اوایل سال آینده آشکار خواهد شد.

هوش مصنوعی آیفون 16

این منبع اطلاعاتی اعلام کرده است که اپل است بهبود و اصلاح سیری، معادل Google Assistant در اندروید است که دارای مدل زبان بزرگ (LLM) داخلی است. نسخه جدید سیری قدرتمندتر از همیشه در کنفرانس جهانی اپل در سال 2024 به صورت رسمی معرفی خواهد شد و احتمالا سری آیفون 16 آنها اولین گوشی های مجهز به این فناوری خواهند بود.

قبلاً مارک گورمن از بلومبرگ بیان کرده بود نسخه اصلاح شده سیری تا سال 2025 آماده خواهد شد. اما ظاهرا کار روی این هوش مصنوعی یک سال زودتر به پایان می رسد.

هوش مصنوعی آیفون 16

در هر صورت اپل توجه و زمان زیادی به آن پرداخت اصلاح سیری اختصاص داده شده است، خبر خوبی برای کاربران آیفون خواهد بود. زیرا در سال های اخیر این دستیار مجازی از قابلیت های کمتری برخوردار بوده و در مقایسه با سایر دستیارهای موجود در بازار در جایگاه پایین تری قرار داشت.

علاوه بر این، اپل با محصولات مورد علاقه بازار مانند سری رقابت خواهد کرد. گلکسی اس 24، مجبور به پیشرفت در دنیای هوش مصنوعی است. سامسونگ، سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی، اخیراً هوش مصنوعی خود را معرفی کرده است. Galaxy AI اعلام کرد که از سال 2024 یک دستیار جهانی جدید برای گوشی ها خواهد بود. این هوش مصنوعی دارای قابلیت های شگفت انگیزی مانند ترجمه تماس فوری است و این به اپل مزیت رقابتی داده است.

کاربران بازیگرها، نظر شما در مورد هوش مصنوعی آیفون 16 و دستیار شخصی سیری چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: اندروید اتوریتی

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.