رکورد فروش شیائومی شکسته شد. افزایش فروش شیائومی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ – بازیگرها

رکورد فروش شیائومی شکسته شد.  افزایش فروش شیائومی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ – بازیگرها

رکورد فروش شیائومی شکسته شد. پست افزایش فروش شیائومی در سه ماهه سوم سال 2023 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

رکورد فروش شیائومی برای اولین بار بعد از 2 سال شکست. در سه ماهه سوم سال 2023، غول فناوری چینی موفق شد آماری شگفت انگیز از خود به جای بگذارد.

شیائومی از 2 سال پیش کاهش قابل توجهی در فروش داشته است، در همان زمان فروش اپل در فروش آیفون و سامسونگ در گوشی های گلکسی به اوج خود رسید. اما این کاهش فروش گوشی های شیائومی باعث تلاش بیشتر این غول چینی شد و اکنون شاهد هستیم که رکورد فروش شیائومی پس از دو سال شکسته شده و به طرز چشمگیری افزایش یافته است. لازم به ذکر است که بیشترین افزایش ارزش بازار این برند از فروش گوشی های شیائومی 14 و معرفی سیستم عامل HyperOS حاصل می شود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت گوشی های شیائومی امروز 11 آذر 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]

رکورد فروش شیائومی شکسته شد

شیائومی در سه ماهه سوم سال 2023، فروش 9.9 میلیارد دلاری، معادل 70.9 میلیارد یوان، بسیار بالاتر از رقم پیش بینی شده 7.5 میلیارد یوان بود. علاوه بر این، تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که درآمد این شرکت 4.3 میلیارد یوان باشد که باز هم فراتر از انتظارات و به رقم 4.9 میلیارد یوان رسید.

اما شیائومی با وجود گرفتار شدن در چندین عدم قطعیت پیرامون اقتصاد مصرف کننده توانست راه اندازی شود. گوشی های سری 14 شیائومیتا رکورد فروش خود را در فصل کریسمس چین بشکند.

ظاهرا دوران کاهش فروش گوشی های هوشمند برجسته است؛ زیرا تنها شیائومی و هواوی فروش گوشی های هوشمند در چین را 11 درصد بهبود بخشیده اند.

سرمایه گذاران همچنین انتظار دارند که شیائومی یکی از بزرگترین برندگان در بهبود بازار موبایل باشد. گفتنی است ارزش بازار این برند چینی از خردادماه و همزمان با عرضه گوشی های شیائومی از 14 به 19 میلیارد دلار افزایش یافته است.

رکورد فروش شیائومی شکسته شد

فروش 1 میلیونی خانواده شیائومی 14

لی جون، رئیس هیئت مدیره شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo گفته می شود که خانواده شیائومی 14 در هفته اول اکتبر 1 میلیون فروش داشته است. علاوه بر این، سیستم عامل HyperOS که برگ برنده شیائومی در بازار گوشی های هوشمند است، باید در تمامی فرم فاکتورهای شیائومی به جز شیائومی 14 و سایر گوشی های هوشمند این برند ادغام شود. با این حساب این شرکت می تواند فروش خود را افزایش داده و سهم بیشتری در بازار دستگاه های دیجیتال داشته باشد.

بلومبرگ همچنین اخیرا گزارش داده است که شیائومی سخت کار می کند تا وارد بازار خودروهای الکتریکی خودران شود، اما این کار به زمان و هزینه نیاز دارد. برای جبران سرمایه گذاری سنگین خود در خودروهای الکتریکی، این شرکت باید هزینه هایی مانند بازاریابی را محدود کند.

بیشتر بخوانید:

  • قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ شیائومی به زودی وارد بازار می شود
  • عکس کابین ماشین الکتریکی شیائومی SU7 لو رفت
  • بررسی Xiaomi 14 Pro; بررسی دقیق سیستم، دوربین، باتری و عملکرد.

نظر شما در مورد افزایش فروش شیائومی و ارزش بازار این برند چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

رکورد فروش شیائومی شکسته شد. پست افزایش فروش شیائومی در سه ماهه سوم سال 2023 اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.