استارت‌آپ Neuralink ایلان ماسک ۴۳ میلیون دلار سرمایه جدید – بازیگرها – جمع‌آوری می‌کند

استارت‌آپ Neuralink ایلان ماسک ۴۳ میلیون دلار سرمایه جدید – بازیگرها – جمع‌آوری می‌کند

مقاله Neuralink، استارت آپ ایلان ماسک که 43 میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد، برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

استارت آپ Neuralink ایلان ماسک که فعالیت خود را در حوزه فناوری عصبی در سال 2016 آغاز کرد، با جذب 43 میلیون دلار سرمایه جدید توانست ارزش خود را افزایش دهد.

Nuralink در سال 2017 به مردم ارائه شد و تا سال 2018 این شرکت کار خود را مخفی نگه داشت. در ابتدای سال 2019، استارتاپ ایلان ماسک توانسته بود 158 میلیون دلار سرمایه جذب کند. اکنون با توجه به پرونده های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، مشخص شده است که Neuralink موفق به جذب 43 میلیون دلار سرمایه جدید شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • حذف اکانت توییتر؛ آموزش تصویری نحوه حذف حساب کاربری X (توئیتر سابق)
  • ایلان ماسک از بازگشت تیتر به لینک پیش نمایش X (توئیتر سابق) خبر داد.
  • گوگل در آپدیت جدید خود تعداد فالوورهای اکانت های ایکس و اینستاگرام را نشان می دهد

استارتاپ Neuralink ایلان ماسک ۴۳ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد

استارت آپ ایلان ماسک که در زمینه توسعه ایمپلنت مغزی با قابلیت خواندن امواج مغزی فعالیت می کند، در اوایل مرداد ماه با جذب سرمایه جدید توانست سرمایه خود را از 280 میلیون دلار به 323 میلیون دلار برساند.

این استارت آپ با ساخت یک ایمپلنت کوچک مغزی متشکل از چندین الکترود، می تواند اطلاعات را از نورون ها جمع آوری کند. علیرغم تمام تلاش های ایلان ماسک، درخواست های او برای تایید FDA رد شد. اما سرانجام در ماه می، Neuralink تاییدیه FDA را برای انجام آزمایشات بالینی به دست آورد.

استارتاپ Neuralink ایلان ماسک ۴۳ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد
استارت آپ ایلان ماسک

با وجود جذب بودجه و دریافت تاییدیه از سازمان غذا و دارو، انتقادات از ایلان ماسک به پایان نرسید. یکی از انتقادات مربوط به محیط سمی این استارت آپ است. گفته می شود که Neuralink برای آزمایش ایمپلنت به بسیاری از میمون ها آسیب رسانده است.

بررسی‌های سازمان‌های دولتی هیچ نتیجه‌ای نداشت و هیچ مدرکی دال بر آسیب به حیوانات در آزمایش Neuralink یافت نشد. اما در این ماه قانونگذاران از کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواستند تا تعداد زیادی از حیواناتی را که در طول آزمایش تلف شده اند، بررسی کند.

با وجود همه این انتقادات، ایلان ماسک توانست 43 میلیون دلار سرمایه جدید برای استارتاپ خود جذب کند. NoraLink اخیراً اطلاعات مربوط به ارزش بازار را منتشر نکرده است، اما با بودجه جدید، باید از ارزش بازار 5 میلیارد دلاری خود فراتر می رفت. 32 سرمایه گذار در سرمایه گذاری جدید نورالینک شرکت کرده اند. بزرگترین سرمایه گذاری متعلق به Founders Fund، شرکت سرمایه گذاری پیتر تیل است. به نظر می رسد با جذب سرمایه های جدید توجه زیادی به کارهای اولیه ایلان ماسک شود.

بیشتر بخوانید:

  • از نهر تا دریا؛ عبارتی که برای کاربران X (توئیتر سابق) ممنوع است.
  • سرویس جستجوی کار X به رقیب Lindin تبدیل شده است
  • ایلان ماسک شناسه های محبوب توییتر را به ارزش 50000 دلار می فروشد
  • توقف تبلیغات اپل در X. حمایت ایلان ماسک از پست های ضد یهود کارساز بود
  • دستیار جدید هوش مصنوعی ماسک به نام ربات چت Grok (grok) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

نظر شما در مورد Neuralink، استارتاپ ایلان ماسک چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله Neuralink، استارت آپ ایلان ماسک که 43 میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد، برای اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.