۱۸ کشور توافقنامه بین المللی برای اطمینان از هوش مصنوعی – بازیگرها امضا کرده اند

۱۸ کشور توافقنامه بین المللی برای اطمینان از هوش مصنوعی – بازیگرها امضا کرده اند

مقاله ۱۸ کشور جهان قرارداد بین المللی حفاظت از هوش مصنوعی را امضا کردند اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دیروز اولین توافق بین المللی در هوش مصنوعی ایمن 18 کشور آن را امضا کردند. بر اساس این قرارداد، شرکت ها باید مدل هوش مصنوعی خود را به گونه ای طراحی کنند که از آن برای استثمار افراد استفاده نشود.

بریتانیا، ایالات متحده و ده ها کشور دیگر اولین توافقنامه بین المللی ۲۰ صفحه ای را در مورد ایمنی هوش مصنوعی امضا کردند. این توافق از شرکت های فناوری می خواهد که هوش مصنوعی را به گونه ای توسعه دهند که از مردم در برابر سوء استفاده محافظت کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی Copilot مایکروسافت به قابلیت های GPT-4 Turbo مجهز خواهد شد
  • یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است
  • ببینید: AI DALL-E 3 از ابرقهرمانان در حال خوردن بستنی سنتی عکس می‌گیرد
  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد

18 کشور جهان توافق نامه بین المللی برای تضمین هوش مصنوعی را امضا کردند

توافق نامه فوق الذکر غیر الزام آور است و به طور کلی شامل توصیه های کلی، از جمله نظارت بر سیستم های هوش مصنوعی برای جلوگیری از سوء استفاده، محافظت از داده ها در برابر دستکاری و بررسی فروشندگان نرم افزار است. همچنین چارچوبی در مورد چگونگی جلوگیری از استفاده هکرها از هوش مصنوعی وجود دارد و شامل توصیه هایی در مورد آزادسازی مدل ها پس از آزمایش ایمنی مناسب می باشد.

با این حال، جن ایسترلی، مدیر آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت آمریکا، امضای این توافقنامه توسط کشورهای مختلف را موضوعی مهم و نشان دهنده اهمیت کشورها نسبت به این موضوع عنوان کرد.

18 کشور جهان توافق نامه بین المللی برای تضمین هوش مصنوعی را امضا کردند

جن ایسترلی توضیح می دهد:

مهم ترین موضوعی که در مرحله طراحی و توسعه هوش مصنوعی باید در نظر گرفت امنیت است. ارائه قابلیت های جدید به بازار همراه با ویژگی های صرفه جویی در هزینه ها نیز باید با امنیت کاربر همراه باشد.

این توافق و نشستی که ماه گذشته در این زمینه در بریتانیا برگزار شد، نشان دهنده ضرورت این موضوع است هوش مصنوعی ایمن در صنعت و جامعه در واقع با پیشرفت روزافزون هوش مصنوعی نگرانی‌های زیادی به وجود آمده است و برخی افراد مشهور و چهره‌های بزرگ وارد آن شده‌اند هوش مصنوعی و نسبت به خطراتی که ممکن است داشته باشد هشدار داده اند.

علاوه بر آمریکا و بریتانیا، آلمان، ایتالیا، جمهوری چک، استونی، لهستان، استرالیا، شیلی، نیجریه و سنگاپور دیگر کشورهایی هستند که این قرارداد را امضا کرده اند.

بیشتر بخوانید:

  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • ثبت نام های جدید برای ChatGPT Plus به طور موقت به حالت تعلیق درآمده است. تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف
  • هوش مصنوعی جمینا گوگل تا اوایل سال 2024 آماده نخواهد شد. برای ChatGPT رقیب باید بیشتر منتظر بمانید.
  • اضافه شدن چت هوش مصنوعی به نسخه رایگان ChatGPT. هدیه ای از OpenAI برای بازگشت سم آلتمن

نظر شما در مورد کاربران Tikrato چیست؟ نگرانی کشورها در زمینه هوش مصنوعی و متن این توافق چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

.

منبع: گاردین

مقاله ۱۸ کشور جهان قرارداد بین المللی حفاظت از هوش مصنوعی را امضا کردند اولین بار در سایت بازیگرها – زندگی با فناوری نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.