ایده توسعه مودم ۵G خود اپل احتمالا برای همیشه کنار گذاشته می شود – بازیگرها

ایده توسعه مودم ۵G خود اپل احتمالا برای همیشه کنار گذاشته می شود – بازیگرها

این مقاله احتمالاً ایده توسعه یک مودم 5G اختصاصی برای اپل را که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده بود کنار گذاشته است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ظاهرا ایده توسعه. مودم انحصاری 5G اپل این دیگر در اولویت‌های این شرکت نیست و کوپرتینویی‌ها می‌خواهند روی توسعه محصولات دیگر تمرکز کنند.

اپل پردازنده های سفارشی خود را برای گوشی ها و سایر دستگاه های خود طراحی می کند، اما این شرکت هنوز مودم های 5G را از سایر فروشندگان تهیه نکرده است. حتی گزارش شده است که این شرکت ممکن است به دنبال خرید مودم های 5G از سامسونگ باشد. اپل به تازگی مودم های 5G را از کوالکام برای آیفون های خود خریداری کرده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تولید مودم های 5G بسیار دشوار است. حتی برای اپل
  • باگ جدید iOS 17 آیفون ها را فریز می کند
  • آیفون SE 4 جدید دارای طراحی مدرن و دوربین 48 مگاپیکسلی است
  • تست برش مته اپل آیفون 16 پرو; کدام کاسه زیر نیم کاسه است؟
  • این تحلیلگر معروف از وجود دوربین چهارگانه در آیفون 16 پرو خبر داد
  • صفحه نمایش آیفون 16 پرو و ​​16 پرو مکس بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود [+مشخصات باتری]

ایده توسعه مودم 5G خود اپل در هاله ای از عدم قطعیت است.

مدتی است که گزارش شده است که اپل در حال کار بر روی توسعه مودم 5G خود است. با این حال، باید بگوییم که ممکن است اپل به طور کامل از این ایده منصرف شده باشد.

انتظار می رفت مودم 5G اپل با نسل چهارم آیفون SE عرضه شود. شایعه ای از کره حاکی از آن است که اپل در حال منطقی کردن سرمایه گذاری های خود در توسعه مودم است، ممکن است ایده ساخت مودم های 5G را کنار بگذارد.

مودم انحصاری 5G اپل

اگر این واقعاً درست باشد، به این معنی است که اپل در این تلاش متحمل ضرر قابل توجهی شده است، با توجه به اینکه در سال 2019 یک میلیارد دلار برای تصاحب کسب و کار مودم اینتل پرداخت کرد. این یک معامله بزرگ بود که در آن اپل کل تجارت و بیش از 2000 کارمند را خریداری کرد. که قبلا روی مودم در اینتل کار کرده بود.

همچنین کمی غیرعادی به نظر می رسد که چرا اپل در توسعه مودم 5G با مشکل مواجه است. اپل سال هاست که چیپست های پیشرفته خود را طراحی می کند. این شرکت هیچ کمبودی در زمینه توسعه تجربه ندارد و از آنجایی که اینتل مالک کل تجارت مودم است، مطمئناً این شرکت می تواند یک مودم 5G بسازد.

شاید این شرکت به زمان بیشتری نیاز داشته باشد تا روی جنبه های خاصی از یکپارچه سازی مودم 5G سفارشی جدید خود با دستگاه های خود کار کند. با این حال، باید بیشتر منتظر بمانیم و ببینیم که آیا کسانی که اهل کوپرتینو هستند واقعاً ایده توسعه مودم 5G خود را برای همیشه کنار می‌گذارند یا اینکه این فقط یک مسئله زمان است و ممکن است شاهد تبدیل شدن این شرکت باشیم. خودکفایی در توسعه از این مودم ها

بیشتر بخوانید:

  • پیش بینی فروش هدفون Apple Vision Pro; 10 میلیون دستگاه تنها در 3 سال!
  • با مقایسه لپ تاپ اپل و مایکروسافت کدام یک را بخریم؟
  • نگرانی مدیران امنیتی اپل؛ دانلود از سیستم های شخص ثالث به اندازه اپ استور امن نیست
  • مدیر عامل گوگل: برنامه ها را از منابع غیر رسمی دانلود نکنید
  • شکست اپل در بازار چین؛ فروش برندهای چینی بیشتر از آیفون است
  • آیپد ایر و آیپد پرو 12.9 اینچی OLED پس از آپدیت جدید اپل وارد بازار خواهند شد

نظر شما در مورد امکان توقف توسعه چیست؟ مودم انحصاری 5G اپل چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

این مقاله احتمالاً ایده توسعه یک مودم 5G اختصاصی برای اپل را که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده بود کنار گذاشته است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.