وزارت دفاع بریتانیا هوش مصنوعی Chat-GPT را به ربات های خود – Tekrato اضافه می کند

وزارت دفاع بریتانیا هوش مصنوعی Chat-GPT را به ربات های خود – Tekrato اضافه می کند

مقاله وزارت دفاع بریتانیا برای افزودن هوش مصنوعی Chat-GPT به ربات های خود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

وزارت دفاع بریتانیا قصد دارد از آن استفاده کند هوش مصنوعی Chat-GPT نبردها را هوشمندانه رهبری کنید. استفاده از هوش مصنوعی که امروزه رایج شده است، با هدف هوشمندسازی جنگ ها وارد صنعت رباتیک خواهد شد.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط وزارت دفاع بریتانیا، مود قراردادی با شرکت متخصص آموزش رزمی 4GD امضا کرده است تا مدل‌های زبان Chat-GPT OpenAI را به اهداف رباتیک شبیه‌سازی جنگ SimStriker SimStriker اضافه کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • رقابت هوش مصنوعی با انسان
  • هوش مصنوعی ایجاد مشترک به Pint اضافه شد
  • سوت عجیب ChatGPT سلامت یک بیمار را به خطر انداخت. دو روی سکه هوش مصنوعی

وزارت دفاع بریتانیا از هوش مصنوعی ChatGPT در صنعت رباتیک استفاده می کند

در سال 2020، توسعه و گسترش سیم ضربه‌گیر آغاز شد که دارای سنسوری با اهداف تعاملی است. لازم به ذکر است که تیپ 16 نیروی هوایی ارتش انگلیس در کولچستر، تیپ حمله هوایی، پلیس اسکس و پلیس وزارت دفاع این کشور از گذشته از این امکانات استفاده می کنند.

اگرچه روبات‌های Sim Striker شبیه عروسک‌های خیاطی هستند، اما مجهز به یک موتور حساس به ضربه هستند که می‌تواند دقت لیس را ارزیابی کند. علاوه بر این، روبات های Sim Styker توانایی تشخیص حرکت نور و صدا را دارند. یکی دیگر از شگفتی های این ربات ها این است که می توانند به صورت کلامی پاسخ دهند، زنگ خطر را به صدا درآورند و با استفاده از سلاح های غیر کشنده خودنمایی کنند.

هوش مصنوعی ChatGPT
هوش مصنوعی ChatGPT

اما وزارت دفاع بریتانیا قصد دارد با کمک شتاب دهنده دفاعی و امنیتی (DASA) سیستم Chat-GPT را به روبات های خود اضافه کند. با گنجاندن این ویژگی، مکالمات مصنوعی ایجاد می شود و برخوردهای جنگی کامل تر و استراتژیک تر می شود. ChatGPT همچنین می‌تواند سناریوهای سفارشی‌سازی‌شده‌تری را در اختیار سرپرستان آموزشی قرار دهد.

جیمز کرولی، مدیر توسعه کسب و کار در 4GD، گفت: “ما در مورد آخرین مرحله توسعه SimStryker هیجان زده هستیم. اعطای این قرارداد توسط شتاب دهنده دفاعی و امنیتی گواه این است که ما، همراه با شرکای خود در صنعت، ما به پیاده سازی راه حل ها برای دستیابی به بهترین نتایج آموزشی ادامه دهید. SmartFacility پروژه شاخص شرکت ما برای آوردن واقع گرایی به شبیه سازی های آموزشی نظامی است و استفاده از هوش مصنوعی بعد دیگری از واقعیت را به سناریوهای جنگ شهری اضافه می کند.”

بیشتر بخوانید:

  • یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی هوش مصنوعی جدید است
  • هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی X ادغام خواهد شد
  • ChatGPT همچنان در حال سقوط است. OpenAI نگران حملات DDoS است
  • ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI آشکار شد
  • یک حساب ChatGPT بدون شماره ایجاد کنید. مکالمه صوتی و چت فقط از طریق ایمیل امکان پذیر است

نظر شما در مورد هوش مصنوعی ChatGPT چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله وزارت دفاع بریتانیا برای افزودن هوش مصنوعی Chat-GPT به ربات های خود اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.