سه کشور از هوش مصنوعی برای ردیابی زیردریایی های چینی استفاده می کنند

سه کشور از هوش مصنوعی برای ردیابی زیردریایی های چینی استفاده می کنند

مقاله سه کشور جهان برای ردیابی زیردریایی های چینی از هوش مصنوعی استفاده می کنند اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

امروزه از هوش مصنوعی در زمینه های مختلف استفاده می شود. به نظر می رسد این بار تکنولوژی به دریا هم رسیده است. ردیابی زیردریایی توسط هوش مصنوعی این آخرین کاربرد این فناوری است که سه کشور جهان از آن بهره مند خواهند شد.

به گزارش بلومبرگ، مقامات دفاعی ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا روز جمعه اعلام کردند که بخش اصلی هواپیماهای تجسسی و تهاجمی نیروی دریایی آمریکا آماده ردیابی یک زیردریایی چینی است. هوش مصنوعی پرداخت با اجرای یک الگوریتم خاص، هوش مصنوعی به سرعت داده های ردیاب صوتی جمع آوری شده توسط ردیاب های این سه کشور را پردازش می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • تانک مرکاوا چیست؟
  • گنبد آهنی چیست؟
  • خطرناک ترین جنگنده ایران

ردیابی زیردریایی توسط هوش مصنوعی

این فناوری به متحدان اجازه می دهد تا زیردریایی های چینی را با دقت و سرعت بیشتری ردیابی کنند و روند نفوذ و ارتقاء نیروهای نظامی چین را زیر نظر داشته باشند. این آزمایش ها بخشی از توافقنامه Aukus Pillar II بین سه کشور برای به اشتراک گذاری فناوری است. یکی از راه هایی که ایالات متحده، انگلیس و استرالیا برای کنترل بیشتر چین در پیش گرفته اند، استفاده از هواپیماهای ساخت بوئینگ برای بخش نظارتی نیروی دریایی است. موضوع این است که هواپیماهای جنگنده آمریکایی مدام بر فراز اقیانوس آرام به ویژه قسمت جنوبی دریای چین پرواز می کنند.

ردیابی زیردریایی توسط هوش مصنوعی
ردیابی زیردریایی توسط هوش مصنوعی

این سه قدرت نظامی از الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفته برای پردازش داده های سونار و شناسایی زیر آب استفاده می کنند. این الگوریتم ها در سیستم های مختلف مورد استفاده مانند هواپیمای P-8A Poseidon نقش اساسی دارند.

این همکاری تنها بخشی از Aukus Pillar II است و این سه متحد قصد دارند فناوری های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. فاز اول این همکاری بیشتر بر توسعه قابلیت‌های بومی استرالیا در زمینه زیردریایی‌های هسته‌ای متمرکز است. گفتنی است استرالیا قصد دارد تا سال 2024 یک زیردریایی جدید تولید کند که در مرحله دوم این آزمایش، این سه کشور متحد در 8 حوزه فناوری شامل فناوری های کوانتومی، امنیت سایبری و تسلیحات اولتراسونیک با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

بر اساس بیانیه Aukuspillar، ردیابی زیردریایی ها با استفاده از هوش مصنوعی بین این سه کشور یکی از همکاری های بزرگ ایالات متحده برای مقابله با چین است.

بر اساس بیانیه مشترک لوویت آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، ریچارد مارلز وزیر دفاع استرالیا و گرانت شپس، وزیر کشور بریتانیا، طی نشستی در کالیفرنیا: «این تحولات مشترک امکان استفاده به موقع از حجم داده های بزرگ و بهبود قابلیت های ضد زیردریایی را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید:

  • اوپنهایمر کیست؟
  • پروژه منهتن چیست؟
  • بهترین مبارزان جهان.
  • آخرین نسل از جنگنده ها.

نظر شما در مورد ردیابی زیردریایی با استفاده از هوش مصنوعی چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله سه کشور جهان برای ردیابی زیردریایی های چینی از هوش مصنوعی استفاده می کنند اولین بار در وب سایت بازیگرها – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.