افشای قرارداد OpenAI 51 میلیون دلاری؛ خرید تراشه از شرکت تحت حمایت Altman: Tekrato

افشای قرارداد OpenAI 51 میلیون دلاری؛  خرید تراشه از شرکت تحت حمایت Altman: Tekrato

افشای قرارداد 51 میلیون دلاری OpenAI؛ خرید تراشه از شرکت تحت حمایت آلتمن اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اخیرا اسنادی فاش شده است که نشان می دهد قرارداد 51 میلیون دلاری OpenAI با RainAI، شرکتی که توسط سام آلتمن حمایت می شود، امضا شد.

چندی پیش، OpenAI، شرکت سازنده چت بات ChatGPT، پس از برکناری مدیر عامل و تغییرات در هیئت مدیره شرکت، خبرساز شد. اکنون پس از گذشت چندین روز از این اتفاقات، اسنادی منتشر شده است که نشان می دهد OpenAI برای استفاده از فناوری تراشه هوش مصنوعی خود قراردادی به ارزش 51 میلیون دلار با استارتاپی به نام Rain AI امضا کرده است. شایان ذکر است، “سام آلتمن”، مدیر عامل OpenAI، قبلا شخصا در این استارتاپ سرمایه گذاری کرده بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • یک اشکال بزرگ در ChatGPT کشف شد. اطلاعات محرمانه به بیرون درز کرده است
  • اولین قانون نوشته شده توسط AI ChatGPT تصویب شد
  • سوت عجیب ChatGPT سلامت یک بیمار را به خطر انداخت. دو روی سکه هوش مصنوعی

افشای قرارداد 51 میلیون دلاری OpenAI با شرکت تحت حمایت سام آلتمن

طبق گزارشی که توسط مجله Wired منتشر شده است، Rain، یک استارت آپ مستقر در موسسه OpenAI در سانفرانسیسکو، در حال توسعه تراشه ای به نام واحد پردازش عصبی یا NPU است. این تراشه برای شبیه سازی ویژگی های مغز انسان طراحی شده است. گزارش شده است که OpenAI در سال 2019 با Rain قراردادی به ارزش 51 میلیون دلار برای استفاده از تراشه‌ها پس از راه‌اندازی انجام داده است. علاوه بر این، مدیر عامل OpenAI شخصاً بیش از 1 میلیون دلار در این شرکت سرمایه گذاری کرده است.

 

تراشه توسعه یافته توسط Rain AI هنوز به بازار عرضه نشده است

قرارداد 51 میلیون دلاری OpenAI
قرارداد 51 میلیون دلاری OpenAI

. بر اساس اسناد موجود، به نظر می رسد اولین نمونه های این تراشه در اکتبر سال آینده به دست مشتریان برسد.

این معامله نشان دهنده تعهد OpenAI به هزینه های کلان برای ایمن سازی تراشه های مورد نیازش است. به عنوان یک شرکت هوش مصنوعی متعلق به مایکروسافت، که یکی از بزرگترین سرمایه گذاران آن است، OpenAI از زیرساخت ابری قدرتمند شرکت برای پیاده سازی ChatGPT استفاده می کند. با این حال، به دلیل محدودیت های سخت افزاری، OpenAI بارها مجبور شده است دسترسی به برخی از ویژگی های این چت بات را محدود کند.

استارت‌آپ Rain ادعا کرده است که تراشه‌هایش بسیار قدرتمندتر از پردازنده‌های گرافیکی موجود هستند و این ادعاها شرکت را به مذاکره با سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ فناوری سوق داده است. اما هنوز اطلاعات دقیقی از مذاکرات و پیشرفت آن منتشر نشده است. این ادعاها برای تایید صحت خود نیازمند شواهد علمی و داده های موثق هستند و تا زمانی که این اطلاعات به طور رسمی تایید نشود، ادعاهای تبلیغاتی محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی چیست؟
  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • سایتی برای عکاسی با هوش مصنوعی.
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی برای طراحان گرافیک.

نظر شما درباره قرارداد 51 میلیون دلاری OpenAI با RainAI چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. روزنامه فن آوری با ما بمان.

افشای قرارداد OpenAI 51 میلیون دلاری؛ خرید تراشه از شرکت تحت حمایت آلتمن اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری گزارش شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.