آموزش بوکس ربات; چالش جدید برای تقویت بدن – بازیگرها

آموزش بوکس ربات;  چالش جدید برای تقویت بدن – بازیگرها

موضوع آموزش بوکس با ربات; یک چالش جدید بدنسازی برای اولین بار در Techrato: Living With Technology منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

محققان موفق به ساخت رباتی شدند که می تواند بوکس را با انسان تمرین کند. به نظر می رسد آموزش بوکس با ربات. جدیدترین چالش برای رزمندگان در این زمینه; زیرا این ربات با قابلیت های خود توانایی شرکت در مسابقات بوکس را دارد.

موسسه تحقیقاتی IHMC Robotics مستقر در فلوریدا به همراه Boardwalk Robotics یک ربات انسان نما به نام نادیا ساخته اند. این ربات با قابلیت های منحصر به فرد خود می تواند در مسابقات بوکس شرکت کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هوش مصنوعی چیست؟
  • روبات مجهز به هوش مصنوعی راهی برای تولید اکسیژن در مریخ کشف کرد
  • وزارت دفاع بریتانیا هوش مصنوعی Chat-GPT را به ربات های خود اضافه خواهد کرد

آموزش بوکس با ربات.

به تازگی ویدئویی از این مرکز منتشر شده است که نشان می دهد یک اپراتور انسانی در حال مبارزه با یک ربات انسان نما بر روی سکوهای آموزشی است. در طول این ویدیو یکی از آهنگ های معروف مورتال کمبت به نام نادیا در کنار این مسابقه بوکس پخش می شود. در این ویدیو نادیا به راحتی از روی. موانع ساخته شده از آجر بتنی. بدون مزاحمت عبور کنید

به گفته وب سایت سازنده، این ربات در زمینه های اطفای حریق و پاسخ به بلایا و سناریوهای خطرناک برای انسان واقعا مفید خواهد بود.

این ربات توسط مهندس دیگری که عینک واقعیت مجازی به چشم دارد کنترل می شود. با استفاده از یک کابل ارتباطی، دستورات ربات را از طریق کنترلر مستقیماً به دست ها و پاهای ربات می فرستد.
Boardwalk Robotics در وب سایت خود ادعا می کند که ربات نادیا بیشترین دامنه حرکتی را در 29 مفصل خود دارد که نشان دهنده توانایی ضربه زدن و انعطاف پذیری آن است. علاوه بر این، این ربات می تواند توسط یک اپراتور انسانی از طریق عملیات از راه دور واقعیت مجازی با تأخیر کم کنترل شود و به آن اجازه انجام وظایف مختلف را می دهد.

در سال های اخیر صنعت ربات های انسان نما توسعه یافته و فعالیت های متعددی در این زمینه انجام شده است. یکی از شخصیت های برجسته ای که در این زمینه جسارت کرد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد، ایلان ماسک بود. او به همراه تسلا به جمع بزرگی از توسعه دهندگان و محققان متخصص در این زمینه پیوسته و پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته است.
ایلان ماسک اخیرا گفته است که ربات انسان نما تسلا می تواند در سال 2024 برای استفاده عمومی به بازار عرضه شود. وی اشاره کرده است که این ربات احتمالاً به قدرت مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز خواهد شد و عملکردهایی مانند نگه داشتن تفنگ نیز خواهد داشت.

علاوه بر این، ویدئوهای اخیر نشان داده است که ربات های انسان نما قادر به انجام کارهای مختلف از جمله رقص هستند. این نشان می دهد که قابلیت های این ربات ها در حال بهبود است و آینده این صنعت پر از ابزار و امکانات جدید و بدیع خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  • فسفر سفید چیست؟
  • گنبد آهنی چیست؟
  • تانک مرکاوا چیست؟
  • بهترین مبارزان جهان.
  • آخرین نسل از جنگنده ها.
  • خطرناک ترین جنگنده ایران

نظر شما در مورد تمرین بوکس با ربات چیست؟ به نظر شما آیا این ربات می تواند حریف قدرتمندی برای ورزشکاران این رشته باشد؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

موضوع آموزش بوکس با ربات; یک چالش جدید بدنسازی برای اولین بار در Techrato: Living With Technology منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.