ساخت کارخانه هوآوی در اروپا؛ ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه در فرانسه – بازیگرها

ساخت کارخانه هوآوی در اروپا؛  ۲۰۰ میلیون یورو سرمایه در فرانسه – بازیگرها

موضوع ساخت کارخانه هواوی در اروپا; 200 میلیون یورو سرمایه در خاک فرانسه برای اولین بار در سایت Tecrato ثبت شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ساخت کارخانه هواوی در اروپا با تخصیص حداقل 200 میلیون یورو سرمایه به زودی اجرایی می شود. ظاهرا هوآوی به توسعه فناوری خود به قلب اروپا می اندیشد.

برخی منابع آگاه گزارش دادند که ساخت کارخانه هواوی در اروپا در سال 2024 وارد فاز اجرایی می شود. همه می دانیم که هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات مخابراتی به ویژه فناوری پرسرعت 5G از سوی ایالات متحده تحریم شده است. چندین سال است و هیچ کشوری نمی تواند به این غول فناوری خدمات ارائه دهد. اما حالا چه اتفاقی افتاد که فرانسه به هواوی اجازه ساخت کارخانه داد؟ لازم به ذکر است هواوی 200 میلیون یورو در این کارخانه سرمایه گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: هواوی P70 احتمالا به سنسور 1 اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد شد

ساخت کارخانه هواوی در اروپا با سرمایه 200 میلیون یورو

با این وجود محدودیت های تجاری HUAWEI در کشورهای اروپایی، یک منبع آگاه فاش کرد که غول فناوری چینی قصد دارد کارخانه ای با سرمایه 200 میلیون یورو (215.28 میلیون دلار) در فرانسه با هدف توسعه تجهیزات شبکه تلفن همراه بسازد. هوآوی ظاهرا از سال 2020 در تلاش برای ساخت این کارخانه بوده و در همان زمان بودجه را اعلام کرده است.

این کارخانه قرار است در برومات واقع در نزدیکی استراسبورگ فرانسه ساخته شود، اما اطلاعات دقیقی از زمان ساخت و راه اندازی آن وجود ندارد. هواوی هنوز به این موضوع اشاره نکرده است.

رهبران اتحادیه اروپا نیز نگران خطرات ناشی از این همکاری هستند، اما ظاهرا قصد آنها همکاری با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان است. لازم به ذکر است که پس از اروپا و آمریکا، چین به عنوان سومین شریک تجاری فرانسه شناخته می شود.

ساخت کارخانه هواوی در اروپا با سرمایه 200 میلیون یورو

در سال 2020، دولت فرانسه به اپراتورهای مخابراتی خود اعلام کرد که همکاری خود را با هواوی به محض انقضای آن تمدید نکنند. با این کار، فرانسه هواوی را از شبکه انتقال خود حذف کرد.

این امر ادامه داشت تا اینکه برونو لومار، وزیر اقتصاد فرانسه وی به پکن رفت و با معاون نخست‌وزیر چین دیدار کرد، رایزنی‌هایی درباره تامین فناوری ارتباطی 5G آغاز شد و سرانجام مجوز فعالیت در برخی از شهرهای فرانسه صادر شد.

بیشتر بخوانید:

  • لیست قیمت گوشی هواوی امروز 21 دسامبر 1402 [اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار]
  • هواوی Enjoy 70 با باتری 6000 رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
  • هواوی ادعا می کند که در لپ تاپ جدید خود از پردازنده 5 نانومتری استفاده کرده است

نظر شما در مورد ساخت کارخانه هوآوی در فرانسه چیست؟ آیا هواوی می تواند گام دیگری برای فرار از تحریم های خود بردارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

موضوع ساخت کارخانه هواوی در اروپا; 200 میلیون یورو سرمایه در خاک فرانسه برای اولین بار در سایت Tecrato ثبت شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.