یادداشت ویدیویی ۲ ثانیه ای اینستاگرام چیست و چگونه آن را فعال کنیم؟ – بارها و بارها

یادداشت ویدیویی ۲ ثانیه ای اینستاگرام چیست و چگونه آن را فعال کنیم؟  – بارها و بارها

محتوای یادداشت تصویری ۲ ثانیه ای اینستاگرام چیست و چگونه باید آن را فعال کرد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ویژگی متا یادداشت ویدیویی 2 ثانیه ای از اینستاگرام روشن از این پس، می‌توانید علاوه بر متن، عکس‌ها و ویدیوهای دو ثانیه‌ای را به یادداشت خود اضافه کنید.

چندی پیش بود که اینستاگرام قابلیت یادداشت ها را به برنامه خود اضافه کرد. این برنامه همیشه سعی می کند تجربه جالب تری را برای کاربران خود ایجاد کند. اکنون این قابلیت گسترش یافته است و می توانید عکس ها و فیلم های ۲ ثانیه ای را نیز در این قسمت قرار دهید.

بیشتر بخوانید: ویژگی جدید اینستاگرام می تواند حساب های جعلی را شناسایی و حذف کند

برای این کار باید وارد برنامه اینستاگرام شوید، به صفحه دایرکت بروید و قسمت یادداشت های بالای عکس خود را باز کنید. اکنون می توانید تصویر دوربین را در زیر عکس خود مشاهده کنید، در این قسمت می توانید عکس ها و فیلم های دو ثانیه ای را با موضوع دلخواه خود قرار دهید. می‌توانید پاسخ‌هایی را که دوستانتان در پاسخ به یادداشتتان می‌دهند در جریان زنده‌تان ببینید.

قبل از اینکه بتوانید یک متن 60 کاراکتری را در مورد هر موضوعی در بخش یادداشت خود پست کنید، اکنون می توانید صدا، تصویر و ویدیوهای دو ثانیه ای را به روش فوق نمایش دهید.

این ویدیوها محدود به زمان هستند و تا 2 ثانیه می توانند پخش شوند و جایگزین داستان نمی شوند. طبق بیانیه اینستاگرام، امکان افزودن زیرنویس به این ویدیوهای طولانی دو ثانیه وجود دارد.

همچنین می‌توانید با عکس، صدا، فیلم، استیکر، هدایا و متن به یادداشت‌های دوستانتان پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید:

  • قابلیت جدید اینستاگرام لایک های شما را پنهان می کند
  • ویژگی جدید اینستاگرام استوری را به مدت هفت روز نگه می دارد
  • قابلیت دانلود ویدیوهای Rails در اینستاگرام اضافه شد
  • فیسبوک مسنجر به زودی از اینستاگرام قطع خواهد شد!
  • اینستاگرام به بستری برای آزار جنسی کودکان تبدیل شده است

نظر شما در مورد ویژگی یادداشت های ویدیویی ۲ ثانیه ای اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری با ما بمان.

محتوای یادداشت تصویری ۲ ثانیه ای اینستاگرام چیست و چگونه باید آن را فعال کرد؟ اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/