هدست های واقعیت ترکیبی سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۴ – Tekrato – عرضه خواهند شد

هدست های واقعیت ترکیبی سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۴ – Tekrato – عرضه خواهند شد

مقاله هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ در اوایل سال 2024 راه اندازی می شود و اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ احتمالاً در اوایل سال 2024 عرضه خواهد شد و در بازار هدست واقعیت ترکیبی با اپل و متا رقابت خواهد کرد.

گمان می رود سامسونگ در حال کار بر روی یک هدست واقعیت ترکیبی برای رقابت با شرکت هایی مانند اپل و متا در این بخش است. این شرکت کره ای اوایل سال جاری اعلام کرد که با گوگل و کوالکام برای توسعه این دستگاه پوشیدنی همکاری می کند. حالا یک گزارش جدید این را می گوید هدفون جدید سامسونگ ممکن است در اواخر سال 2024 وارد بازار شود. توجه داشته باشید که هدست واقعیت ترکیبی اپل، Vision Pro، اوایل سال آینده به فروش خواهد رسید. بنابراین هدفون سامسونگ ممکن است چند ماه پس از رقیب خود وارد بازار شوید.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • مشخصات هدست Mirror Lake VR متا فاش شد
  • پیش بینی فروش هدفون Apple Vision Pro; 10 میلیون دستگاه تنها در 3 سال!
  • نسخه ارزان تری از هدست واقعیت ترکیبی اپل با حذف دوربین ها و سنسورها معرفی می شود.
  • مانیتور جدید ایسر محتوای سه بعدی را بدون نیاز به عینک یا کلاه ایمنی پخش می کند

مشخصات هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

سامسونگ قصد دارد هدفون های خود را با نام رمز “Infinite” در نیمه دوم سال 2024 معرفی کند. گزارشی نشان می دهد که بخش Mobile Experience (MX) تولید هدفون را تا دسامبر سال آینده هدف قرار داده است.

طبق گزارش ها، معرفی این محصول جدید سامسونگ در رویداد Unpacked در نیمه دوم سال 2024 انجام خواهد شد. این می تواند همزمان با برنامه رویداد Unpacked 2024 باشد، جایی که سامسونگ نسل بعدی گوشی های تاشو خود را عرضه خواهد کرد. از سوی دیگر، احتمالا سری گلکسی اس 24 در رویداد گلکسی آنپکد در ژانویه 2024 رونمایی خواهد شد. بر اساس این گزارش، این شرکت قصد دارد در ابتدا 30 هزار دستگاه از هدست های واقعیت ترکیبی خود را به فروش برساند. Samsung Display ظاهرا یک صفحه نمایش OLEDOS (OLED در سیلیکون) برای این هدفون توسعه خواهد داد.

در ماه فوریه، سامسونگ فاش کرد که در حال همکاری با گوگل و کوالکام برای توسعه هدست واقعیت افزوده (XR) جدید است. این شرکت گفته است که هدفون هایش از یک چیپست سفارشی کوالکام و آخرین سیستم عامل Wear OS گوگل بهره می برند. سامسونگ هنوز جزئیات دیگری در مورد هدفون های آینده خود فاش نکرده است.

در آن زمان، گزارش واشنگتن پست همچنین ادعا کرد که پروژه هدست XR سامسونگ شامل مشارکت خدماتی با متا و مایکروسافت است. که نوعی اتحاد تکنولوژیک علیه اپل است.

هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ

اپل از هدفون ویژن پرو خود در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان جهانی خود در ماه ژوئن رونمایی کرد. این هدست واقعیت ترکیبی با فناوری و ویژگی‌های چشمگیر از جمله نمایشگرهای Micro OLED دوگانه، ردیابی چشم، دوربین‌های مادون قرمز، و آرایه سنسور پیچیده، از جمله اسکنر LiDAR و دوربین‌های TrueDepth، پر شده است. این هدفون از تراشه M2 اپل و همچنین تراشه جدیدی به نام R1 استفاده خواهد کرد. هدفون های پریمیوم اپل نیز با قیمت گزاف 3499 دلار عرضه می شوند. برای مقایسه، آخرین هدفون Quest 3 Meta از 499.99 دلار شروع می شود.

هدست Meta Quest 3 در ابتدای ژوئن سال جاری معرفی شد. متا، یکی از پیشگامان و بازیگران بازار هدست، در کنفرانس سالانه Meta Connect 2023 در ماه سپتامبر، جزئیات بیشتری در مورد Quest 3 فاش کرد و پیش‌سفارش‌ها در این رویداد راه‌اندازی شد. Meta Quest 3 بر روی پلت فرم Snapdragon XR2 Gen 2 اجرا می شود و دارای صفحه نمایش 4K+ (2064 x 2208 پیکسل در هر لنز).

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 دو مانیتور جدید با فناوری QD-OLED ارائه خواهد کرد
  • Samsung Galaxy Book 4 Ultra رسما معرفی شد
  • تراشه اگزینوس 2400 سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به اپل A17 پرو دارد
  • متا در حال آزمایش ویژگی نام کاربری در واتس اپ است

نظر شما در مورد هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gadgets360

مقاله هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ در اوایل سال 2024 راه اندازی می شود و اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.