توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی؛ پیشرفت بزرگ توسط دانشمندان – بازیگرها

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی؛  پیشرفت بزرگ توسط دانشمندان – بازیگرها

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی؛ موفقیت دانشمندان برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دانشمندان توانستند روش جالبی را ارائه دهند. توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی متوجه شوید این امکان با یک اسکنر مغز پیشرفته به واقعیت تبدیل شده است.

دانشمندان کالیفرنیایی موفق به ساخت دستگاهی شده اند که به انسان اجازه می دهد با هوش مصنوعی افکار خود را بخواند. این دانشمندان از یک اسکنر مغز مجهز به هوش مصنوعی برای اسکن مغز استفاده می کنند. این دستگاه عملکردهای متعددی دارد و امکان ارتباط با افراد ناتوان را فراهم می کند. بنابراین امکان برقراری ارتباط سریعتر یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تولید موسیقی [+معرفی ابزارهایی برای تغییر صدای خواننده]

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی

محققان دانشگاه کالیفرنیا در اقدامی پیشگامانه، دستگاهی تولید کرده اند که می تواند با اسکن مغز، توانایی خواندن ذهن و برقراری ارتباط را فراهم کند. این مشکل زمانی ظاهر می شود که مثلاً یک معلول که توانایی صحبت با کسی را ندارد، بتواند با افراد دیگر ارتباط مستقیم و غیرمستقیم داشته باشد.

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی

این دستگاه قادر است افکار را به صورت متوالی به کلمات تبدیل کرده و تخیل افراد را نشان دهد. از دیگر ویژگی های این فناوری جدید می توان به یادگیری موثر دانش آموزان با استفاده از روش نظارت بر درک دانش آموز از یک موضوع و ارائه آموزش های مفیدتر و کارآمدتر اشاره کرد.

البته قابلیت های این دستگاه به این موارد محدود نمی شود. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این دستگاه، امکان توسعه بازی های ویدیویی واقعی جدید با استفاده از تجربه افراد است.

اما در این مورد نگرانی هایی وجود دارد که می تواند شیرینی خواندن ذهن را ترش کند. اگر این دستگاه به طور کامل ایمن نباشد، می توان به راحتی آن را هک کرد و اطلاعات مهمی را در اختیار سارقان قرار داد.

بیشتر بخوانید:

  • دستیار هوش مصنوعی گوگل Pixie به زودی به پیکسل 9 می آید
  • امکان ساخت لیست پخش با هوش مصنوعی به زودی در اسپاتیفای فعال می شود
  • لپ تاپ ایسر Swift Go 14 با پردازنده جدید اینتل و قابلیت های هوش مصنوعی معرفی شد

نظر شما در مورد ساخت دستگاهی که بتواند ذهن ها را بخواند چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با موارد تکراری ادامه دهید.

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی؛ موفقیت دانشمندان برای اولین بار در وب سایت Tekrato – Life with Technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.