گوگل می تواند Near Share را با Quick Share سامسونگ – Tekrato ادغام کند

گوگل می تواند Near Share را با Quick Share سامسونگ – Tekrato ادغام کند

گوگل می تواند Near Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کند – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

این امکان وجود دارد که در آینده نزدیک گوگل توانایی در نزدیکی به اشتراک بگذارید با ویژگی مشابه آن یعنی Quick Share سامسونگ یکپارچه شده و آن را در قالب یک ابزار به کاربران ارائه دهید.

سامسونگ و گوگل در چند سال گذشته در زمینه های مختلفی با یکدیگر همکاری کرده اند. پس از همکاری در توسعه Wear OS 3 چند سال پیش، این دو شرکت به طور مشترک پروتکل IAMF را برای رقابت با استاندارد Dolby Atmos در صدای فضایی توسعه دادند. به نظر می رسد گوگل در حال حاضر قصد دارد سرویس Nearby Share خود را با Quick Share سامسونگ یکپارچه کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • گوگل نصب برنامه های شخص ثالث را برای کاربران آسان تر می کند
  • گوگل به زودی حذف برنامه از راه دور را در پلی استور فعال می کند
  • قابلیت ردیابی دارو به برنامه Samsung Health اضافه شد
  • سامسونگ دو سنسور ایزوسل را برای هدست‌های واقعیت مجازی/AR/VR معرفی کرد

ادغام Nearby Share با Samsung Quick Share

گزارش جدیدی نشان می دهد که گوگل تغییر نام سرویس Nearby Share را به Quick Share آغاز کرده است. توسعه دهنده اندروید Kmila Wojciechowska متوجه شد که Nearby Share پس از نصب به روز رسانی GMS (Google Mobile Services) نسخه 23.50.13 به اشتراک گذاری سریع تغییر نام داد. آگهی معرفی نام جدید همچنین توضیح می دهد: “به دنبال یک نام و نماد جدید باشید که می توانید با دستگاه های نزدیک خود به اشتراک بگذارید.” گوگل نام این ویژگی را در رابط کاربری اندروید به‌روزرسانی کرده است و به نظر می‌رسد آیکون جدید جایی بین طرح‌های Nearby Share و Quick Share است.

ویژگی اشتراک گذاری در نزدیکی

کاربران می‌توانند اشتراک‌گذاری سریع را در دسترس همه قرار دهند یا آن را به دستگاه‌ها یا دستگاه‌های متصل به مخاطبینشان محدود کنند. اگر گزینه مخاطبین را انتخاب کنید، داده ها را با مخاطبین حساب Google شما همگام می کند و به شما امکان می دهد فایل ها را با این مخاطبین به اشتراک بگذارید. منوی پاپ آپ تمام دستگاه های شما (دستگاه های متصل به حساب Google شما) را در بخش اول و دستگاه های اطراف را در یک بخش جداگانه نشان می دهد. این امر انتخاب دستگاه های خود را آسان تر می کند. همچنین می توانید برای حفظ حریم خصوصی بیشتر، قابلیت مشاهده اشتراک گذاری سریع را به ده دقیقه محدود کنید.

گوگل همچنین Near Share را روی سیستم عامل ویندوز راه اندازی کرد و اگر تغییر نام Quick Share نهایی شود، ممکن است Near Share برای ویندوز را به Quick Share تغییر دهد. تنها چیزی که برای گوگل باقی می ماند این است که اشتراک گذاری سریع برای macOS را راه اندازی کند. این حرکت به گوگل و سامسونگ کمک می کند تا به عنوان دستگاه ها و سیستم اندرویدی به خوبی در کنار ویندوز و احتمالاً سیستم اپل کار کنند.

بیشتر بخوانید:

  • مشخصات کامل گوشی های سری گلکسی اس 24 سامسونگ به طور رسمی اعلام شد
  • OpenAI به دومین استارتاپ با ارزش در ایالات متحده تبدیل شد. خالق ChatGPT به دنبال جمع آوری 100 میلیارد دلار است
  • اندروید 15 قابلیت نمایش وضعیت باتری را برای کاربران به ارمغان می آورد
  • ببینید: تصویر ماژول دوربین Galaxy S24 Ultra لو رفت

نظر شما در مورد ادغام Nearby Share سامسونگ با Quick Share چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

گوگل می تواند Near Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کند – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/