معرفی کامل بازیگران سریال امپراطور افسانه ها (جومونگ ۳) – کارمادئو

معرفی کامل بازیگران سریال امپراطور افسانه ها (جومونگ ۳) – کارمادئو

به گزارش Carmadeo، سریال امپراطور افسانه ها یا جومونگ 3 (پادشاه افسانه) این در مورد زندگی مهم ترین پادشاه باکجه، پادشاه Gyeonchogo خواهد بود. داستان جومونگ 3 از آنجا شروع می شود که پادشاه بکجه، پادشاه گوگوریو، قرار است بر سر سرزمین های دایفانگ اختلاف داشته باشد و پس از مدتی، ارباب قصر ویری، پادشاه بکجه را می کشد و خود پادشاه می شود، شاه گوگوریو پادشاه را می گیرد. دختر باکجه. به عنوان همسر خود و او را همسر خود می کند. او را در قصر گروگان نگه می دارد تا باکجه به جنگ با گوگوریو نرود. البته باید این را در نظر داشته باشید Jumong 3 در اصل سری Jamyeong Go است متاسفانه از تلویزیون پخش نشد و در عوض امپراطور افسانه ها منتقل شده است جومونگ 4 اما در تلویزیون تماس گرفتند جومونگ 3 در حال پخش

معرفی امپراطور افسانه ها / سری جومونگ 3

امتیازی که این سریال در سایت IMBD دریافت کرد 7.7 از 10 بود، البته با رای بسیار کم. اگر علاقه مند به تماشای سریال پادشاه افسانه هستید، می توانید این سریال را از 11 آذر 1402 هر شب ساعت 19:00 از شبکه تماشا تماشا کنید. این سریال که برای اولین بار دوبله شده است از صدا و سیما پخش می شود.

Emperor of Legends / خلاصه سریال جومونگ 3

در حالی که شاه گئونچوگو به شدت با پادشاهی شمالی گوگوریو او در حال مبارزه بود، او به دنبال بهبود روابط با سایر کشورهای همسایه بود. در سال 366، باکجه به پادشاهی سیلا در جنوب شرقی کره پیوست و در سال 367 با ژاپن روابط دیپلماتیک برقرار کرد. این پادشاه به عنوان اولین پادشاه باکجه شناخته می شود که نامش در کتاب تاریخ چین ثبت شده است. بر اساس کتاب جین، ژئونچوگو در سال 372 فرستاده ای به سلسله جین چین فرستاد. گمان می رود این اولین تماس دیپلماتیک بین دو پادشاهی باشد. در همان سال جین مأموریتی به باکجه فرستاد. در طول سلطنت خود، باکجه به اصطلاح مثلث تجاری با چین و ژاپن را رهبری کرد و به عنوان یک مرکز تجاری جدید در شرق آسیا ظاهر شد.

معرفی بازیگران سریال امپراطور افسانه ها – جومونگ 3

این سریال (King Geunchogo) با بازیگرانی چون کام وو سونگ، کیم جی سو، لی سه یون، لی جونگ وون، لی جی هون، لی این، آن جائه مو، هان جونگ سو، لی جونگ – سو و کیم ته هون در این سریال سریال بازی کرده اند.

بازیگر نقش شاهزاده بویو گو; کام وو سونگ

بازیگر نقش شاهزاده بویو گو;  کام وو سونگ در سریال امپراطور افسانه ها یا جومونگ 3

کام وو سونگ در 1 اکتبر 1970 در شهرستان اوکچئون، چئونگ چئونگ شمالی، کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که در سال 1384 در فیلم شاه و دلقک بازی کرد و با این فیلم به شهرت رسید. او همچنین در فیلم جنگل عنکبوتی در سال 2004 به محبوبیت دست یافت. آخرین فیلمی که او در سال 2021 بازی کرد، سریال چوسان جنگیر در نقش کیم ته جونگ می است.

بازیگر نقش بویوهوا; کیم جی سو

بازیگر نقش بویوهوا;  کیم جی سو در سریال امپراطور افسانه ها

کیم جی سو که از دبیرستان هنرهای کیون فارغ التحصیل شد، اولین بازیگری خود را در سال 1992 انجام داد. او قبل از ورود به صنعت سینما بیش از یک دهه به عنوان بازیگر تلویزیون کار کرد و در مصاحبه ای گفت: “برای یک ثانیه بزرگتر می شدم. و از خود راضی بودن متنفر بود

بازیگر نقش شاه گوگوکون; لی جونگ وون

بازیگر نقش شاه گوگوکون;  لی جونگ وون در جومونگ 3

لی جونگ وون (زاده ۴ نوامبر ۱۹۶۹) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. آخرین سریال لی جونگ وون Bumpy Family (2023-2024) است.

بازیگر نقش Hae Gun; لی جائه هون

لی جی هون در 27 مارس 1979 در کره جنوبی به دنیا آمد. او بهترین بازیگر جنگ گوریو-خیتان در سال 2023 است! 2013 و دوستان خوب از 2013 تاثیر گذاشته است. در آوریل 2021، لی در اینستاگرام خود اعلام کرد که با دوست دختر غیر مشهور خود ازدواج می کند. عروسی در اکتبر 2021 برگزار می شود. اما به دلیل COVID-19، عروسی باید به نوامبر 2021 به تعویق افتاد. و عروسی در 8 نوامبر 2021 برگزار می شود.

بازیگر شاه گی; هان جین هی

هان جین هی (زاده ۱۴ مارس ۱۹۴۹) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در سال 1969 انجام داد و همچنان در تلویزیون و سینما فعال بوده است. او همچنین به عنوان رئیس انجمن بازیگران پخش در سال 1990 خدمت کرد. در سریال “امپراطور بادها” (جومونگ 2) نقش امپراطور بویو، حاکم تسو را بازی کرد.

بازیگر نقش شاهزاده بو یئو جین; لی جی هیون

لی جی هیون (به کره ای: 이지현؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۸۶، با نام هنری Qri) خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او در جولای 2009 به عنوان یکی از اعضای گروه دخترانه T-ara شروع به کار کرد. از سال 2009، Qri در صنعت سرگرمی، از بازیگری و برنامه های متنوع گرفته تا موسیقی و مدلینگ فعال بوده است. برجسته ترین آثار او شامل نقش مکمل او در درام موفق ملکه سئوندوک است، نمایشی که تقریباً مورد تحسین جهانی قرار گرفت. 2018 علاقه زیادی به طراحی مد نشان داد و در نهایت به طراحی چندین محصول تجاری ختم شد. Qri برند جواهرات خود “Qriel” را در سال 2021 راه اندازی کرد.

دیگر بازیگران سریال Emperor of Legends:

کیم دو هیون – بو یو مونگ هوانگ دونگ جو – بو یو مون کیم کی بوک – هه نیونگ کیم جو یانگ – اون جو جئون بیونگ اوک – کو نو جا هونگ این یانگ – همسر ملکه جینگ وون سوک یئون – – سو وو هام یون جونگ – جین آه آی ها نا کیونگ – بانوی دادگاه در گوگوریو جئون سونگ بین – سا کی جئون هیون – گانگوون من شین کیم یونگ کی – کوک نا هو سو دونگ هیون – بو یو مونگ (جوان) هیون چول هو جانگ دئوک جو

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.