دستورالعمل های عجیب برای عکاسان فوتبال زنان

دستورالعمل های عجیب برای عکاسان فوتبال زنان

هدف امروز: عکاسان زن همچنان اجازه حضور در مسابقات مردان را ندارند. این در حالی است که مدتی است تماشاگران زن به صورت محدود می توانند وارد ورزشگاه شوند و در تعداد معدودی از شهرها خبرنگاران زن در پست های گزارشگر ورزشگاه دیده می شوند اما عکاسان زن نه! عکاسان زن فقط می توانند از مسابقات فوتبال بانوان عکاسی کنند که این موضوع نیز مشکلات زیادی را به همراه دارد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، به نظر می رسد مسئولان این مسابقه پروتکل هایی را برای عکاسی از بانوان در نظر گرفته اند که قبل از مسابقه به آنها هشدار می دهند. البته معلوم نیست این پروتکل ها مورد تایید فدراسیون است یا شفاهی اعلام می شود یا حتی نظر شخصی ناظران! بر اساس این اطلاعات، ناظران مسابقه از عکاسان می خواهند که مراقب باشند با آستین های بالا رفته فوتبالیست ها عکس نگیرند.

همچنین باید مواظب باشند که در عکسی که می گیرند موهای بازیکنان از زیر پوششی که پوشیده اند بیرون نیاید! این در حالی است که طبیعتاً در یک مسابقه خشن و بسیار فیزیکی مانند فوتبال، بالا زدن آستین بازیکنان و یا بیرون آمدن مقداری از موهایشان اجتناب ناپذیر است و اتفاقاً در تصاویری که از رادیو پخش می شود به فوتبال زنان ایران در سطح باشگاهی و ملی به میزان محدودی چنین چیزهایی را منتقل می کند.

نکته بعدی این است که به عکاسان زن گفته می شود که اگر به طور تصادفی از زنی با قسمتی از موهای ورزشکار بیرون زده یا آستین بالا زده عکس بگیرید، حق انتشار آن عکس ها را ندارید و حتی نباید بدید. آن ها را به خود بازیکنان می دهند تا آن عکس ها را در صفحات شخصی خود منتشر کنند. و اگر چنین چیزی را دیدید، عکاس از آن مراقبت می کند! از این نظر به عکاسان هشدار داده شده است که فدراسیون تک تک عکس هایی را که می گیرند بررسی خواهد کرد. این شرایط سخت و عجیبی برای عکاسان در مسابقات فوتبال است.

پست دستورالعمل های عجیب برای عکاسان فوتبال بانوان اولین بار امروز در روزنامه آرمان پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.