اپلیکیشن Copilot AI مایکروسافت برای گوشی های اندرویدی – Tekrato راه اندازی شد

اپلیکیشن Copilot AI مایکروسافت برای گوشی های اندرویدی – Tekrato راه اندازی شد

مقاله مربوط به اپلیکیشن Microsoft Copilot AI برای گوشی های اندرویدی اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

با تشکر از اپلیکیشن هوش مصنوعی Microsoft Copilot اکنون کاربران اندروید می توانند از ویژگی های هوش مصنوعی Copilot در گوشی های خود نیز استفاده کنند.

امسال، مایکروسافت چت بات مجهز به GPT و دستیار هوش مصنوعی Copilot را به محصولات خود از جمله ویندوز 10 و ویندوز 11 معرفی کرد. برنامه Microsoft Copilot اکنون برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی در دسترس است. این برنامه با ChatGPT و Google Bard رقابت می کند تا راه حل های پیشرفته تری برای سوالات و مشکلات شما ارائه دهد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ به شما اجازه می دهد تا به تماس ها در ویندوز پاسخ دهید
  • ویندوز 12 مایکروسافت با ویژگی های متمرکز بر هوش مصنوعی وارد بازار شد
  • اپل GPT؛ هر آنچه در مورد هوش مصنوعی اپل می دانیم
  • هوش مصنوعی جایگزین برخی از کارمندان گوگل خواهد شد

اپلیکیشن هوش مصنوعی Microsoft Copilot

مایکروسافت چند روز پیش برنامه Copilot را برای دستگاه‌های اندرویدی راه‌اندازی کرد. این برنامه اکنون در فروشگاه Google Play موجود است و نیازی به ورود به سیستم ندارد. این برنامه از موتور هوش مصنوعی GPT-4 OpenAI پشتیبانی می کند و سه سبک گفتگو را برای پاسخ ارائه می دهد: متعادل، خلاقانه و دقیق. این برنامه در حال حاضر برای دستگاه های iOS یا iPadOS در دسترس نیست.

برنامه هوش مصنوعی CoPilot مایکروسافت به سوالات شما پاسخ می دهد، به شما کمک می کند تا ایمیل ها یا پیام ها را تنظیم کنید، یا تصاویر را از متن (توسط Dall-E 3) ایجاد کنید و اسناد ایجاد کنید. شما همچنین می توانید مسائل ریاضی را حل کنید تا به دانش آموزان در انجام تکالیف و پروژه های خود کمک کنید. در مقایسه، دسترسی به GPT-4 از طریق برنامه ChatGPT اندروید، کاربران را ملزم به پرداخت هزینه ای می کند.

ماه گذشته، مایکروسافت بینگ چت را به عنوان Copilot تغییر نام داد. در اوایل سال جاری، مایکروسافت شروع به عرضه ویژگی‌های هوش مصنوعی سازگار با GPT و همچنین نسخه اصلاح‌شده موتور جستجوی بینگ کرد. ربات چت هوش مصنوعی بعداً به ویندوز 10 و ویندوز 11 آورده شد. Copilot مایکروسافت برای ایجاد، ویرایش و خلاصه کردن اسناد در Office 365 گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید:

  • عملکرد خوب Trendz در سال 2023 آن را به محبوب ترین برنامه در اپ استور تبدیل کرده است
  • قابلیت ردیابی دارو به برنامه Samsung Health اضافه شد
  • گوگل نصب برنامه های شخص ثالث را برای کاربران آسان تر می کند
  • هوش مصنوعی Copilot در مرورگر Edge اکنون می‌تواند ویدیوها را خلاصه کند

نظر شما در مورد نسخه اندروید اپلیکیشن هوش مصنوعی Microsoft Copilot چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

مقاله مربوط به اپلیکیشن Microsoft Copilot AI برای گوشی های اندرویدی اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.