چادرملو از توسعه ورزش های پایه حمایت می کند

چادرملو از توسعه ورزش های پایه حمایت می کند

هدف امروز: سرمایه گذاری چادرملو در ورزش با هدف تشکیل نسلی پویا و جامعه ای زنده، حمایت از استعدادهای ورزشی کارگران و در نهایت تعمیم سلامت جسمی و روحی جامعه است و از همه تلاشگران و تلاشگران در این راه تقدیر و تشکر می کنیم. انجام خواهم داد بدیهی است که کسب هر موفقیتی موجب شادی و غرور می شود و در نتیجه کار بازیگران را دشوارتر می کند. در پی قهرمانی تیم فوتبال چادرملو اردکان در پایان نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور، طی مراسمی از بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه ورزشی چادرملو تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برگزار شد، پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت ورزشی چادرملو توسط علی عطایی مدیرعامل این شرکت و تاکید بر عزم همه بازیکنان و کادرفنی برای کسب افتخارات ورزشی در رشته های مختلف از جمله فوتبال مهندس طاهرزاده مدیرعامل چادرملو ضمن تبریک این موفقیت به کادرفنی، بازیکنان تیم فوتبال چادرملو و جامعه ورزش کارگری گفت: سرمایه گذاری چادرملو در ورزش. با هدف تشکیل نسلی پویا و جامعه ای زنده، از استعدادهای ورزشی کارگران حمایت می کند. و در نهایت تعمیم سلامت جسمی و روانی در جامعه است و از همه کسانی که در این راه تلاش و تمرین کردند تقدیر و تشکر می کنم. مدیرعامل چادرملو افزود: آنچه برای ما مهم است تقویت روحیه جوانمردی و جوانمردی و گسترش فرهنگ ورزشکاری برگرفته از اصول اخلاقی و دینی و روحیه پهلوانی است.

وی ابراز امیدواری کرد: شرکت چادرملو که در عرصه اقتصاد ملی نقش آفرینی می کند نیز با ظرفیت سازی و توجه به توانمندی های منطقه به جایگاه مناسبی در کشور دست یابد. طاهرزاده تصریح کرد: بدیهی است کسب هر موفقیتی موجب نشاط و سربلندی و به تبع آن سنگین شدن تکلیف بازیکنان می شود و باید با حفظ جایگاهی که به دست آورده ایم سعی کنیم به آینده بهتری بیندیشیم و هر پیروزی یک نقطه شروع است. بر اساس همین گزارش، رئیس هیئت مدیره چادرملو نیز با تبریک موفقیت چشمگیر تیم فوتبال چادرملو در نیم فصل گفت: فوتبال یکی از پرطرفدارترین ها در جهان و ایران و البته نمی توان بی تفاوت بود، با وجود اینکه چادرملو یک تیم فوتبال تشکیل داد، از نقطه نامشخصی شروع کرد، اما در این مسیر با حضور کادری مجرب و دلسوز توانستند به مصاف حریفان قدرتمند خود بروند. که سابقه حضور در لیگ برتر را داشت. و شما کار بزرگی را انجام دادید که در میانه فصل رقابت ها رهبر بودید. شما در نیم فصل دوم بزرگتر و سخت تر هستید و به قهرمانی رسیده اید.

دکتر صلاحی افزود: شرکت چادرملو با تمام توان و ظرفیت از تیم های ورزشی باشگاه حمایت می کند و انشاالله در نظر داریم زیرساخت ها و امکانات کافی از جمله زمین تمرین و مسابقات را ایجاد کنیم که در خور نام بزرگ چادرملو باشد. با استانداردهای جهانی در اردکان. ما معتقدیم که هزینه در ورزش و زیرساخت های آن سرمایه ای است که در آینده شاهد نتایج مثبتی خواهیم بود. همچنین دکتر دشتی نماینده مردم اردکان در شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای تیم فوتبال و مدیران چادرملو اعلام کرد که مردم خوب و دوستدار ورزش اردکان از تیم فوتبال این شهر حمایت می کند و به عنوان حامی دوازدهم از شما حمایت خواهد کرد. در ادامه این مراسم پس از صحبت های سرمربی، کاپیتان و نمایندگان بازیکنان و تشکر از حمایت مدیران چادرملو و اعلام آمادگی برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، تمامی بازیکنان و کادرفنی از باشگاه مورد تمجید مدیران شرکت قرار گرفت.

پست حمایت چادرملو از توسعه ورزش های پایه اولین بار در روزنامه آرمان موج پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.