وای به روزی که نمک بگوید!

وای به روزی که نمک بگوید!

سرخابی شکی و سپاهان طبق رای کمیته استیناف منفعل هستند

هدف امروز: کمیته استیناف روز سه شنبه چهار امتیاز را به سپاهان و یک امتیاز را به پرسپولیس پس داد که به دلیل محدودیت قرارداد کسر شده بود، بنابراین استقلالی ها شاکی بزرگ این روزها هستند. آنها معتقدند به دلیل مشمول قانون و محدودیت قرارداد نتوانستند بازیکنان خود را به دست بیاورند و حتی تعدادی از آنها از جمله منتظر محمد (بازیکن عراقی) را به تیم های دیگر و چند بازیکن و کادر فنی تحویل دادند. از جمله جواد نکونام برای رسیدن به سقف قرارداد از مبالغ قرارداد خود کسر کردند. اما با رای تجدیدنظرخواهی ناگهان بیانیه تندی در سایت باشگاه قرار گرفت و بر این اساس باشگاه استقلال اعلام کرد: باشگاه استقلال با محکوم کردن این نمایش ننگین و این هرج و مرج محض، موظف به رعایت قوانین فوتبال است. فدراسیون و سازمان لیگ نمی دانند.

آنچه امروز در قالب حکم تجدیدنظر مطرح شده، تمسخر فوتبال ایران است. فوتبالی که حتی به قوانین خودش هم احترام نمی گذارد، چطور می توانیم انتظار داشته باشیم که دیگران به آن احترام بگذارند؟ باشگاه استقلال فقط برای نقل و انتقالات نیم فصل و بعد از آن قوانین فیفا را رعایت می کند و دستورالعمل های سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را به دلیل نداشتن اختیارات قانونی و ضمانت اجرایی کنار می گذارد. باشگاه استقلال در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران دلسوز خود بابت این نمایش مضحک و شرم آور، از وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارتی می خواهد با ورود به این مراسم از ترویج قانون شکنی در فضای ورزشی کشور جلوگیری کنند. تاریخ. در این شرایط واد نکونام سرمربی استقلال در واکنش به حکم تجدیدنظرخواهی درباره بازگشت امتیاز سپاهان و پرسپولیس گفت: روزی که با صدای بلند اعلام کردم قانون فوتبال را علی دایی و فوتبالیست ها بنویسند در همین روزها بود. این ساده لوحی ما بود که سر کار گذاشتند، اگر حرفی بزنم دلم برای باشگاهی می سوزد که در روز روشن حقش را خورده است.

فقط از دوستان خواهش می کنم بیشتر از عدالت در این فوتبال صحبت نکنند. در حالی که رقبای استقلال از خرید خود لذت می بردند، ما فقط به فکر کاهش قراردادها بودیم. البته این ساده لوحی ما بود که ما را سر کار گذاشتند. فقط می گویم بچه های استقلالی ها که با ایثار مبلغ قراردادشان را کم کردند تا قانون اجرا شود. الان باید بیایند و قرارداد بازیکنان و کادرفنی را بازگردانند. این امتیازات روح رقبای است که تیم خوبی بازی کردند و سرشان را از دست ندادند و کارشان را کردند.» در ادامه علی سامره مدیر تیم گفت: با این کار فقط مسیر اشتباهی را در فوتبال باز می کنند و به نوعی می آموزند که اگر بخواهیم از قانون دوری کنیم، هزینه آن را خواهیم پرداخت. اگر اینطور است همین الان شماره خود را به آنها بگویید تا باشگاه پرداخت کند و جدول را به شما برگرداند. آنها واقعاً عصیان کرده اند و این فوتبال به یک بازی مسخره تبدیل شده است که در آن می توانند هر طور که می خواهند رفتار کنند. می‌خواهم بدانم اگر این تیم‌ها تخلفی نکرده‌اند، چرا از جریمه خود چشم‌پوشی نمی‌کنند. لطفا از این پس به مؤمنان قسم نخورید.»

چرا پرسپولیس عصبانی است؟

با حذف سپاهان و پرسپولیس بالای جدول زرد شد. در شرایطی که مسوولان سپاهان اظهار نظر موثقی نکرده اند، باشگاه پرسپولیس به جای اینکه خوشحال باشد یک امتیاز را پس می دهد و با یک بازی کمتر به سه امتیاز استقلال می رسد. ناراحت است این هم در شرایطی که پرسپولیس بعد از سپاهان ارزشمندترین تیم لیگ است! با وجود بهره مندی از رای کمیته استیناف، بازیکنان پرسپولیس همچنان شکایت دارند و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی تصویری در رسانه های باشگاه پرسپولیس علیه رای کمیته استیناف گفت: در حال صحبت با رئیس کل فوتبال هستم. فدراسیون شما که جرات اجرای قانون را دارید نداشتید چرا نمایش سقف بودجه را راه انداختید پرسپولیس به خاطر این قانون بیشترین ضرر را دید.

اگر مشکل شما مالی بود، راه دیگری بود.» یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار پیش از بازی با نساجی درباره حکم تقلبی استیناف نکونام و صحبت هایش گفت: «پرسپولیس خیلی شرایط داشت. کلاه گشاد و انگار همه چیز خوب پیش رفته بود.” در دست و تصمیماتی که گرفته شد، رفتن به پرسپولیس بود. من خودم این اتفاقات را رصد می کنم و به این نتیجه می رسم که می خواهند پرسپولیس را ضعیف کنند. ما در قهرمانی بودیم. لیگ و ما «هر چه بیشتر به آن فکر می کنم بیشتر متوجه نمی شوم.» حالا که انتقادات بازیکنان پرسپولیس تندتر شده است، ذهن افکار عمومی درگیر این سوال است که چرا این باشگاه اینقدر عصبانی و شاکی است. به جای خوشحالی از بازگرداندن امتیازاتشان؟برای دریافت پاسخ این سوال باید به باشگاه سپاهان مراجعه کرد تا نگرانی اهالی پرسپولیس به ویژه مدیرعامل آن را بهتر درک کرد.

رضا درویش در این فصل بارها مورد انتقاد شدید هواداران این باشگاه قرار گرفته است. دلیل روشن است؛ او متهم است که در نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بارها از او انتقاد کرد و حتی رابطه دو طرف تلخ شد. درویش ولی همیشه برای فرار از چنین شرایطی یک بهانه کلی داشت: سقف قرارداد. او معتقد بود اگر این قانون دستش را نبندد می تواند بازیکنان باکیفیتی بخرد و به تیم پرسپولیس اضافه کند. با این حال اتهام او به اینجا ختم نمی شود چرا که هواداران پرسپولیس معتقد بودند زمانی که سپاهان می تواند خریدهای بسیار موثری انجام دهد و پرسپولیس نه، ضعف مدیریتی بیش از هر زمان دیگری مشهود است.

نشریه وای به روزی که بگوید نمک! اولین بار در روزنامه آرمان مزور منتشر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.