لپ تاپ MSI Monarch 13 با نمایشگر ۲٫۸K OLED معرفی شد [+مشخصات و قیمت] – بارها و بارها

لپ تاپ MSI Monarch 13 با نمایشگر ۲٫۸K OLED معرفی شد [+مشخصات و قیمت] – بارها و بارها

لپ تاپ MSI Monarch 13 با نمایشگر 2.8K OLED معرفی شد [+مشخصات و قیمت] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

لپ تاپ MSI Monarch 13 جدیدترین محصول MSI با پردازنده قدرتمند نسل چهاردهم اینتل و نمایشگر OLED 2.8K معرفی شده است. این لپ تاپ با ظرافت خاصی ساخته شده است.

شرکت ام اس آی با معرفی لپ تاپ MSI Monarch 13 نشان داد که یک لپ تاپ سبک وزن تا چه حد می تواند از نظر مشخصات به روز و قدرتمند باشد. دنیای لپ تاپ وارد مرحله جدیدی شده است و شرکت های مطرح تولید کننده این دستگاه الکترونیکی روز به روز در حال پیشرفت و توسعه محصولات کاملاً نوآورانه هستند.

اگر نگاهی به MSI Monarch بیندازید، متوجه می شوید که این لپ تاپ هم از نظر طراحی و هم از نظر مشخصات سخت افزاری در رتبه بالایی قرار دارد و می تواند با مک بوک های اپل رقابت کند. در ادامه با مشخصات MSI Monarch 13 همراه باشید.

بیشتر بخوانید: لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 با پردازنده Ryzen به طور رسمی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات]

لپ تاپ MSI Monarch 13 با پردازنده نسل چهاردهم اینتل معرفی شد

MSI Monarch 13 جدیدترین محصول MSI از پردازنده قدرتمند اینتل استفاده می کند. این لپ تاپ تمام استانداردهای اینتل را دارد و در کمتر از 1 ثانیه آماده کار می شود.

لپ تاپ MSI Monarch 13 بسیار سبک است و تنها 990 گرم وزن دارد. ضخامت این محصول تنها به 16.9 میلی متر می رسد. در این لپ تاپ از صفحه نمایش 13.3 اینچی OLED با وضوح 2.8K استفاده شده است که رنگ های جذابی را به نمایش می گذارد و شامل 100 طیف رنگی DCI-P3 است.

لپ تاپ MSI Monarch 13 با پردازنده نسل چهاردهم اینتل معرفی شد

در زیر پوسته Monarch 13 پردازنده Intel Core Ultra 7 155H و کارت گرافیک Arch قرار دارد.این دستگاه همچنین دارای 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD است. در زمینه فناوری های ارتباطی با دو پورت تاندربولت 4، یک HDMI 2.1 و یک پورت microSD مواجه هستیم.

یکی از ویژگی های جذاب MSI Monarch 13 باتری 75 وات ساعتی آن تا 16 ساعت شارژ می کند. این باتری همچنین از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. این لپ تاپ همچنین مجهز به دوربین سه بعدی کاهش نویز، میکروفون های متعدد و وای فای 7 است.

از زمان معرفی نسل چهاردهم پردازنده های لپ تاپ اینتل، بسیاری از شرکت ها نسخه های جدیدی از لپ تاپ های خود را معرفی کرده اند. اینتل با این نسل قدرت بالایی را در اختیار لپ تاپ ها قرار می دهد و این پردازنده ها در عین حال انرژی زیادی مصرف نمی کنند. از سوی دیگر، پردازنده های جدید اینتل برای پردازش هوش مصنوعی بهینه شده اند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های لنوو 2024؛ بهترین مدل های لنوو در بازار ایران را معرفی می کنیم
  • لپ تاپ ال جی گرام در چهار سایز مختلف و با پردازنده Core Ultra اینتل ارائه شد
  • نسل بعدی لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد
  • مانیتور بازی MSI; صفحه نمایش 24 اینچی 180 هرتزی MSI جدید برای گیمرها

نظر شما در مورد لپ تاپ جدید MSI چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

لپ تاپ MSI Monarch 13 با نمایشگر 2.8K OLED معرفی شد [+مشخصات و قیمت] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.