چین از روبات انسان نمای Unitary H1 مجهز به دید ۳۶۰ درجه رونمایی کرد – بازیگرها

چین از روبات انسان نمای Unitary H1 مجهز به دید ۳۶۰ درجه رونمایی کرد – بازیگرها

مقاله ای که چین از روبات انسان نمای Unitary H1 مجهز به دید 360 درجه رونمایی کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چین موفق به ساخت رباتی شده است که توانایی دیدن 360 درجه را دارد. ربات انسان نمای واحد به اصطلاح H1 توانایی حرکت با سرعت 5 متر در ثانیه را دارد.

چینی ها با تسلا و فیگور و رباتیک چابکی رقابت می کنند. به تازگی شرکت چینی “Unitree” اولین ربات انسان نما خود را معرفی کرده است. ربات Unitri H1 دو پا دارد و با سرعت 5 متر در ثانیه حرکت می کند. چینی ها قصد دارند این ربات را با قیمتی کمتر از 90 هزار دلار بفروشند.

بیشتر بخوانید: نسل دوم ربات انسان نما Optimus تسلا رسما معرفی شد [+ویدئو]

“UnitriH1” 71 اینچ قد و حدود 47 کیلوگرم وزن دارد. این ربات می تواند تا 30 کیلوگرم بار حمل کند.

مفاصل لگن، زانو و مچ پا برای حرکت دادن پاهای ربات تا 5 درجه آزادی طراحی شده اند. از طرفی مفاصل شانه و آرنج در مجموع 4 درجه آزادی دارند. موتورهای M107 این شرکت 360 نیوتن متر گشتاور را به هر مفصل ارائه می دهند. این شرکت همچنین قصد دارد انگشتان انعطاف پذیری برای این ربات بسازد.

UnitriH1 با کمک دوربین حسگر عمق RealSense D435i اینتل و ماژول Livox MID360 LiDAR می تواند 360 درجه محیط اطراف خود را ببیند.

ریزپردازنده Dual Core i7-1265U اینتل عملکرد واقعی این ابزارها را تجزیه و تحلیل می کند و به ربات اجازه می دهد تا روی سطوح نامنظم با سرعت 1.5 متر بر ثانیه راه برود. Unitary تخمین می زند که چنین ربات انسان نما می تواند با حداکثر سرعت 5 متر در ثانیه حرکت کند. لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز ربات توسط یک باتری لیتیومی 864 وات ساعتی تامین می شود.

به هر حال به نظر می رسد ربات Unitary H1 به لطف قابلیت های خاص خود بتواند با ربات های معروف رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

  • مالکان از سرعت شارژ Tesla Cybertruck خود ناراضی هستند
  • Nvidia نسخه محدود RTX 4090 را در چین عرضه می کند
  • گوشی تاشو میزو در نیمه اول سال 2024 وارد بازار می شود
  • بدافزار جدید کروم کوکی ها را برای ورود به حساب Google شما بازیابی می کند

نظر شما در مورد قابلیت های ربات انسان نما Unity چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله ای که چین از روبات انسان نمای Unitary H1 مجهز به دید 360 درجه رونمایی کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.