ال‌جی سریع‌ترین نمایشگر OLED جهان را با نرخ تازه‌سازی خارق‌العاده ۴۸۰ هرتز معرفی کرد – Tekrato

ال‌جی سریع‌ترین نمایشگر OLED جهان را با نرخ تازه‌سازی خارق‌العاده ۴۸۰ هرتز معرفی کرد – Tekrato

مقاله ال‌جی سریع‌ترین صفحه نمایش OLED جهان را با نرخ تازه‌سازی باورنکردنی 480 هرتز ارائه می‌کند – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

ال جی سریع ترین صفحه نمایش اولد در جهان معرفی شد صفحه نمایش جدید این شرکت با نرخ رفرش فوق العاده 480 هرتز به دنیا ارائه شده است.

این نمایشگر که در زمره دستگاه های بازی به شمار می رود، دارای ابعاد 27 اینچ و وضوح تصویر 1440p می باشد. به همین دلیل حتی از مانیتور 32 اینچی گیمینگ 32GS95UE پیشی گرفت و عنوان سریع ترین مانیتور قدیمی جهان را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: مشخصات OnePlus Ace 3; صفحه نمایش این گوشی تجربه بازی را بهبود می بخشد

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مانیتور می توان به نرخ نوسازی فوق العاده 480 هرتز و نرخ پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه اشاره کرد. مانیتور گیمینگ 32 اینچی 32GS95UE این برند نیز دارای نرخ رفرش 480 هرتز است، اما مانیتور جدید این شرکت با ارائه کیفیت 1440p از رقیب خود پیشی گرفته و به عنوان سریع ترین صفحه نمایش اولد جهان معرفی شده است.

ال جی این محصول را برای رقابت با مانیتورهای گیمینگ سامسونگ معرفی کرد و توانست با رزولوشن 1440p و نرخ رفرش 360 هرتز رقیب خود را شکست دهد.

ویژگی های جذاب این محصول به همین جا ختم نمی شود; ال جی دیسپلی اعلام کرده است که این نمایشگر به فناوری META مجهز است که روشنایی بهتر و زاویه دید بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این، این مانیتور کمترین سطح نور آبی را در صنعت ارائه می دهد.

عرضه این صفحه نمایش قرار است در نیمه اول سال جاری و در جریان رویداد CES 2024 انجام شود.اما انتظار می رود در این رویداد شاهد ارائه مدل های دیگری با ابعاد 27 تا 45 اینچ باشیم.

اما به نظر می رسد با ارائه محصولاتی که بر روی توسعه پنل های OLED با نرخ نوسازی بالا تمرکز دارند، سایر برندها نیز از این قابلیت ها در محصولات خود استفاده کنند.

سریع ترین صفحه نمایش OLED جهان با نرخ تازه سازی باورنکردنی 480 هرتز با ویژگی های جذاب فوق هنوز قیمتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

  • لپ تاپ MSI Monarch 13 با نمایشگر 2.8K OLED معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
  • لپ تاپ ال جی گرام در چهار سایز مختلف و با پردازنده Core Ultra اینتل ارائه شد
  • مانیتور بازی MSI; صفحه نمایش 24 اینچی 180 هرتزی MSI جدید برای گیمرها
  • لپ تاپ لنوو Xiaoxin Air 14 با پردازنده Ryzen به طور رسمی معرفی شد [+ قیمت و مشخصات]

نظر شما در مورد سریعترین صفحه نمایش اولد جهان چیست؟ لطفا نظر خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری با ما بمان.

مقاله ال‌جی سریع‌ترین صفحه نمایش OLED جهان را با نرخ تازه‌سازی باورنکردنی 480 هرتز ارائه می‌کند – Techrato – Life with Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.