آشکار کردن دکمه فیزیکی Copilot در دستگاه های ویندوز. تغییر بزرگ بعد از ۳۰ سال! [+ویدئو] – بارها و بارها

آشکار کردن دکمه فیزیکی Copilot در دستگاه های ویندوز.  تغییر بزرگ بعد از ۳۰ سال! [+ویدئو] – بارها و بارها

معرفی دکمه فیزیکی Copilot در دستگاه های ویندوز. تغییر بزرگ بعد از 30 سال! [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

مایکروسافت رسما از آن زمان دکمه فیزیکی Copilot در دستگاه های ویندوزی آشکار شد. با این دکمه اختصاصی، اکنون می توانید سریعتر به هوش مصنوعی Copilot دسترسی پیدا کنید.

این غول نرم افزاری جهانی چند روز پیش اعلام کرد که دکمه فیزیکی Copilot به زودی بر روی دستگاه های ویندوزی نصب خواهد شد. این کلید کاربر را مستقیماً به منوی هوش مصنوعی Copilot می برد و شما می توانید دستورات خود را در سریع ترین زمان ممکن صادر کنید و Copilot سعی می کند آنها را با استفاده از مدل GPT-4 AI اجرا کند. حالا مایکروسافت این دکمه جادویی را با یک ویدیو به صورت رسمی معرفی کرده است. بنابراین به این ترتیب تمام دستگاه‌های ویندوزی که در آینده ساخته می‌شوند دارای دکمه تخصیص Copilot خواهند بود.

بیشتر بخوانید: تغییر نام مرورگر مایکروسافت اج در اندروید و iOS. همراه با هوش مصنوعی

دکمه فیزیکی Copilot را به صفحه کلید دستگاه های ویندوز اضافه کرد.

مایکروسافت با معرفی Copilot فصل جدیدی در استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای این فناوری برای کاربران گشوده شد. Copilot در واقع هوش مصنوعی بینگ است که قبلا توسط Redmondi معرفی شده بود. اما تفاوت اصلی Copilot و Bing AI هم در ظاهر و هم در ویژگی هاست. لازم به ذکر است که Kopilot تنها هوش مصنوعی فعال در جهان است که از ChatGPT نسخه 4 استفاده می کند که با نام “GPT-4” شناخته می شود. این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بسیار پیشرفته تر است و می تواند دستورات کاربر را بهتر و دقیق تر اجرا کند.

دکمه فیزیکی Copilot را به صفحه کلید دستگاه های ویندوز اضافه کرد.

Copilot اما در زمینه تصویربرداری نیز گزینه بسیار مناسبی است. این مدل هوش مصنوعی به لطف پشتیبانی از مدل هوش مصنوعی مولد تصویر DALL-E 3 و ادغام آن با مایکروسافت دیزاینر، اکنون قادر به ایجاد بهترین تصاویر مطابق با سلیقه و درخواست کاربر است.

اکنون استفاده از Copilot با دکمه اختصاصی خود بر روی صفحه کلید دستگاه های ویندوزی آسان تر خواهد بود و این نوید آینده بهتری را برای مدل های هوش مصنوعی می دهد.

می توانید ویدیوی ارائه دکمه انحصاری در دستگاه های ویندوز را مشاهده کنید:

شایان ذکر است که محل قرارگیری این دکمه بر روی کیبورد اولین تغییر عمده کیبورد ویندوز در 30 سال اخیر است.

بیشتر بخوانید:

  • سهم بازار مرورگر مایکروسافت اج در دسکتاپ به 12 درصد رسید
  • اپلیکیشن Copilot AI مایکروسافت اکنون برای آیفون در دسترس است
  • نسل بعدی لپ تاپ های سرفیس مایکروسافت به هوش مصنوعی مجهز خواهند شد

به نظر می رسد که مایکروسافت زیرساختی برای راه اندازی ویندوز 12 با هوش مصنوعی پیدا کرده است. نظر شما در این باره چیست؟

معرفی دکمه فیزیکی Copilot در دستگاه های ویندوز. تغییر بزرگ بعد از 30 سال! [+ویدئو] اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.