نحوه ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی (از صفر تا صد). اندلرن

نحوه ایجاد و ساخت سایت فروشگاهی (از صفر تا صد).  اندلرن

امروزه هر صاحب کسب و کاری می داند که اگر فعالانه در فضای مجازی و دنیای آنلاین حضور نداشته باشد، بخش بزرگی از بازار را از دست داده است. شما می توانید یک فروشگاه اینترنتی اینستاگرام داشته باشید، اما به اندازه طراحی سایت معتبر و قابل اعتماد نیست. طراحی وب سایت فروشگاهی به کار شما رسمیت می بخشد و یک سرمایه گذاری مطمئن است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم شما را با مراحل ایجاد وب سایت فروشگاهی آشنا کنیم تا با دید بازتری به آن بپردازید.

نکات قبل از ساخت سایت فروشگاهی:

به نظر من قبل از هر اقدامی برای راه اندازی سایت فروشگاهی باید ابتدا محصول مورد نظر خود را برای فروش بررسی و انتخاب کنید. شما باید محصولی را بفروشید که خریداران زیادی دارد. اگر محصولی را انتخاب کنید که تقاضای بالایی دارد، طبیعتاً تعداد جستجوهای آن محصول در گوگل بیشتر است و در نتیجه شانس بازدید افراد زیادی از سایت شما افزایش می یابد. محصولات پرطرفدار موجود در سایت های دیجی کالا و طرب گزینه خوبی هستند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید استفاده از سیستم ایجاد سایت است. اگر اطلاعات زیادی در مورد طراحی فروشگاه اینترنتی و مسائل IT ندارید، پیشنهاد می کنم سراغ سیستم های پیچیده و کدنویسی نروید. حالا اگر آماده هستید، بیایید به موضوع اصلی یعنی مراحل ایجاد یک وب سایت فروشگاهی برویم.

مراحل ساخت سایت فروشگاهی

پس از انتخاب محصولات مورد نظر و محل کار باید مراحل زیر را یکی یکی انجام دهید.

مرحله اول: نام دامنه را انتخاب کنید

نام دامنه نام و آدرس وب سایت شما است. کاربران با جستجوی نام دامنه شما در گوگل به سایت شما می آیند. به عنوان مثال، نام دامنه دیجی کالا digikala.com است. تا حد امکان از نام دامنه کوتاه مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید، از اعداد و خط فاصله در دامنه استفاده نکنید. سعی کنید نامی را انتخاب کنید که مخاطب به راحتی آن را به خاطر بسپارد.

مرحله دوم: میزبان مناسب را انتخاب کنید

همانطور که برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی به مکانی نیاز دارید، به فضایی برای آپلود اطلاعات برای وب سایت فروشگاه نیاز دارید. این فضا در اینترنت به هاستینگ معروف است. هاست فضای مشخصی دارد که اطلاعات و کدهای سایت آنها در آن ذخیره می شود. نکته بسیار مهمی که در انتخابات باید به آن توجه کنید. سرعت است. اگر سرور شما سرعت بالایی نداشته باشد سایت فروشگاهی شما دیر بارگذاری می شود و این امر باعث نارضایتی کاربران می شود. نکات دیگری که در انتخاب هاست باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • امنیت بالا و پشتیبانی کافی.
  • امکان بهبود امکانات.
  • پشتیبان گیری دوره ای و خودکار
  • ارائه گواهی رایگان SSL

مرحله سوم: انتخاب روش طراحی سایت فروشگاهی

در این مرحله باید روشی را که می خواهید برای طراحی سایت فروشگاهی خود انتخاب کنید. آیا قصد دارید سایت خود را با استفاده از کدنویسی و کاملا منحصر به فرد طراحی کنید یا از سیستم های آماده ای مانند وردپرس استفاده کنید؟ طراحی وب سایت با کد نویسی به این معنی است که تمام نکات ظریف یک سایت با استفاده از کدنویسی طراحی شده است که نیاز به بودجه زیادی دارد. اما در سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس، کل پس زمینه سایت از قبل ایجاد شده است و شما فقط یک قالب را انتخاب کرده و آن را نصب کنید.

پیشنهاد می کنم سراغ طراحی سایت با کد نویسی نروید، زیرا سرمایه راه اندازی زیادی می خواهد و کار با آن آسان نیست و نیاز به دانش فنی دارد. یعنی بعد از طراحی سایت به یک متخصص نیاز دارید تا بتواند با سایت شما کار کند. برای شروع، این سیستم های آماده تمام نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. فروشگاه سازهای وب پویا، پورتال و سازیتو از بهترین فروشگاه سازهای ایرانی هستند.

مرحله 4: الگوی مناسب را انتخاب کنید

حال باید به قسمت ظاهر سایت بروید. ظاهر سایت مانند ویترین فروشگاه شماست. هر چه جذابتر باشد، مشتریان بیشتری جذب آن خواهند شد. الگویی را انتخاب کنید که علاوه بر ظاهر جذاب و حرفه ای ، دارای یک رابط کاربری ساده باشد ، به این معنی که کاربر می تواند به راحتی با آن کار کند و به راحتی محصول مورد نظر را در سایت شما جستجو کند.

در انتخاب قالب باید به نکات دیگری نیز توجه کرد، از جمله: حجم کم و سرعت بالا، موبایل فرندلی و سئو فرندلی.

پس از انتخاب قالب، می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید. اگر از سیستم وردپرس استفاده می کنید، قالب Woodmart یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارد. همچنین می توانید قالب های آماده را از سایت های zhaket.com، rtl-theme.com، dastyarseo.ir و … مشاهده کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

مرحله 5: محصولات را به فروشگاه اضافه کنید

در سایت های فروشگاهی، برخلاف سایت های دیگر، محتوای سایت عمدتاً محصولات است. اما مراقب باشید از تولید محتوای متنی غافل نشوید، یعنی سایت فروشگاهی شما باید قسمتی برای وبلاگ داشته باشد و مقاله در آن قرار گیرد. وبلاگ تاثیر بسیار خوبی بر میزان ترافیک ارگانیک و سئوی سایت شما دارد.

در این مرحله باید محصولات خود را در سایت وارد کنید، بسته به محصولاتی که می فروشید باید آنها را در دسته بندی های مختلف قرار دهید و فیلترهایی مانند جنسیت، رنگ، اندازه و … را در نظر بگیرید.

در قسمت معرفی کالا در سایت فروشگاه، دو قسمت مهم عکس و توضیحات محصول نیاز به توجه ویژه دارد. اکثر کاربران پس از دیدن تصویر و توضیحات محصول تصمیم به خرید آن می گیرند. از تمام زوایای محصول عکس بگیرید تا مشتری راحت تر تصمیم بگیرد. توضیحات واقعی و کامل محصول به همراه کلمه کلیدی طولانی شانس سئو سایت شما را افزایش می دهد.

فراموش نکنید که نظرات مشتریان را نشان دهید، محصولاتی که نظرات مشتریان برای آنها نوشته شده است، فروش بیشتری دارند، زیرا باعث ایجاد احساس اعتماد در کاربر می شود.

مرحله 6: دریافت مجوز برای فروشگاه آنلاین

برای ساخت سایت فروشگاهی نیازی به اخذ تمامی مجوزها نیست اما داشتن تعدادی از آنها کمک زیادی به جلب اعتماد مشتریان می کند. مهمترین مجوزی که سایت های خرده فروشی باید داشته باشند مجوز نماد اعتماد الکترونیکی یا inmad است. البته برای دریافت درگاه پرداخت آنلاین باید این اطلاعات را به دست آورید. اگر کاربر بداند که سایت شما و اطلاعات آن در جایی ثبت شده است و محل واقعی کسب و کار شما کجاست، اعتماد کاربر برای او راحت تر خواهد بود.

مرحله هفتم: وارد روش های پرداخت و مراحل خرید شوید

یکی از مواردی که باعث می‌شود مشتری از خرید محصول منصرف شود، فرآیند پیچیده خرید و عدم وجود روش‌های مختلف پرداخت است. فرآیند خرید را برای مشتری ساده کنید، کافی است فقط اطلاعات لازم را از مشتری دریافت کنید، اگر از مشتری اطلاعات اضافی و محرمانه بخواهید، می تواند از خرید منصرف شود، زیرا در هر صورت به شما دسترسی ندارند. مشکلی وجود دارد.

موضوع دیگر در نظر گرفتن روش های مختلف برای پرداخت محصول است که بهترین روش استفاده از درگاه های پرداخت بانکی است. روش های دیگری مانند کارت به کارت، پرداخت در محل وجود دارد. اما استفاده از درگاه پرداخت هم برای شما و هم برای مشتری بهتر است.

مرحله هشتم: بازاریابی و سئو سایت فروشگاهی.

هنگامی که سایت خود را راه اندازی کردید، نباید آن را رها کنید. اگر کاربران سایت شما را نشناسند و آن را در گوگل بالا نبینند، فروش نخواهید داشت. شما باید با استفاده از تکنیک های بازاریابی و تبلیغات ، سایت و مارک خود را به دیگران ارائه دهید و با استفاده از تکنیک های SEO ، باید اطمینان حاصل کنید که وقتی کاربران کلمه کلیدی محصولات خود را جستجو می کنند ، سایت شما در بین اولین نتایج ظاهر می شود. داده شده.

پیشنهاد می کنیم سایت خود را به وب سایت هایی مانند ترب، ایمالز و ضربعین متصل کنید. این سایت ها بازدید روزانه بالایی دارند و می توانند کانال خوبی برای ورود کاربران به سایت شما باشند. در صورت نیاز به پشتیبانی می توانید هزینه پشتیبانی سایت وردپرس را از شرکت های طراحی سایت بخواهید.

همچنین پیشنهاد می کنیم اطلاعات بانک شغل خود را از وب سایت هایی مانند bank118.com یا bankyab.com دریافت کنید و مرتباً از طریق ایمیل و پیامک گروهی تبلیغ کنید.

یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنید

فروش با ساخت سایت فروشگاهی 24 ساعته

مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، ایجاد یک وب سایت فروشگاهی فروش و بقای کسب و کار شما را تضمین می کند. اگر نصف روز را با فروشگاه فیزیکی بفروشید، می توانید در هر زمانی از شبانه روز با فروشگاه اینترنتی بفروشید. در این مقاله سعی داریم مراحل ساخت وب سایت فروشگاهی را به شما آموزش دهیم که باید با رعایت آنها ذهن خود را برای طراحی یک وب سایت فروشگاهی فوق العاده آماده کنید.

آبنما:

https://www.webpouya.com/blog/steps-to-launch-and-build-an-online-store

به این مقاله امتیاز دهید

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.