سامسونگ اولین تلویزیون شفاف و میکرو LED جهان – بازیگرها را معرفی کرد

سامسونگ اولین تلویزیون شفاف و میکرو LED جهان – بازیگرها را معرفی کرد

مقاله ای که سامسونگ اولین تلویزیون های شفاف و میکرو ال ای دی دنیا را معرفی کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اولین تلویزیون شفاف و میکرو LED جهان توسط غول صنعت فناوری و نمایشگر به بازار معرفی شد و سامسونگ بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشت.

سامسونگ اولین مجموعه از تلویزیون‌های میکرو ال‌ای‌دی شفاف جهان را درست قبل از نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرده است. این تلویزیون‌ها دارای یک پنل شفاف هستند که به بینندگان اجازه می‌دهد از طریق صفحه نمایش ببینند و مرز بین محتوا و واقعیت را برای یک تجربه بصری فراگیر محو می‌کند. این تلویزیون در سایزهای مختلف 76 اینچ، 89 اینچ، 101 اینچ و 114 اینچ عرضه می شود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Samsung Music Framework معرفی شد. فریم ها هم صحبت می کنند
  • سامسونگ در حال توسعه شارژرهای سریع جدید برای دستگاه های گلکسی است
  • نتایج مقایسه ای سری گلکسی اس 24 سامسونگ قدرت پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون را نشان داد.
  • ال جی اولین تلویزیون شفاف دنیا با صفحه نمایش OLED 4K را معرفی کرد

اولین تلویزیون شفاف و میکرو LED جهان

شفافیت این تلویزیون‌های MicroLED از طریق فرآیندهای ساخت دقیق به دست می‌آید که تراشه‌های Micro LED را در یک تکه شیشه چاپ می‌کنند و درزها و شکستگی‌ها را از بین می‌برند و ظاهری شیشه‌ای به پنل می‌دهند.

از نظر طراحی، تلویزیون‌ها فوق‌العاده نازک هستند و ضخامتی در حدود یک سانتی‌متر دارند و توهم یک صفحه نمایش شناور را تقویت می‌کنند. علاوه بر این، تراکم پیکسلی بالای میکرو LED ها باعث می شود که تصاویر نمایش داده شده فوق العاده واضح و شفاف باشند.

اگر نمی دانید MicroLED چیست، یک فناوری نمایشگر است که از میلیون ها LED کوچک برای ایجاد یک تصویر استفاده می کند. هر LED به طور خودکار روشن می شود، به این معنی که مانند صفحه نمایش های LCD یا OLED سنتی نیازی به نور پس زمینه ندارد. این منجر به کیفیت تصویر برتر، با سیاهی عمیق تر، سفید روشن تر و زاویه دید وسیع تر می شود.

پنل های میکرو ال ای دی سامسونگ نه تنها شفاف هستند بلکه ماژولار نیز هستند. این طراحی به کاربران اجازه می دهد تا چندین ماژول را برای ایجاد تلویزیون با هر نسبت، شکل یا اندازه دلخواه ترکیب کنند. این انعطاف پذیری برای کاربردهایی مانند تابلوهای امتیازی غول پیکر در خانه ها و استادیوم ها و همچنین تبلیغات خلاقانه در مصارف تجاری عالی است.

سامسونگ اولین تلویزیون شفاف و میکرو LED جهان – بازیگرها را معرفی کرد

یکی از مزایای کلیدی نمایشگرهای MicroLED شفاف سامسونگ نسبت به پنل های OLED شفاف، روشنایی بالاتر آنهاست که باعث می شود کمتر تحت تاثیر نور محیط قرار بگیرند. این ویژگی برای حفظ وضوح و دید محتوای نمایش داده شده روی صفحه، صرف نظر از شرایط نوری اطراف، بسیار مهم است.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر، قیمت تلویزیون‌های MicroLED مات سامسونگ از ۱۵۰ هزار دلار برای مدل ۱۱۰ اینچی شروع می‌شود. این نشان می‌دهد که نمایشگرهای شفاف میکرو ال‌ای‌دی جدید، حداقل در ابتدا، ممکن است قیمت بالایی نیز داشته باشند و آنها را به محصولی درجه یک تبدیل کند که ممکن است فوراً برای مصرف‌کننده معمولی مقرون به صرفه نباشد.

علاوه بر تلویزیون‌های MicroLED، سامسونگ جدیدترین تلویزیون‌های Neo QLED 4K و 8K 2024 مجهز به هوش مصنوعی، تلویزیون‌های OLED S95D و همچنین سیستم‌عامل به‌روزشده تایزن خود را نیز معرفی کرد.

بیشتر بخوانید:

  • تلویزیون های ال جی QNED و QNED Mini LED در آستانه نمایشگاه CES 2024 رونمایی شدند.
  • تلویزیون بازی 85 اینچی Xiaomi TV A Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
  • بهترین تلویزیون های بازی 2024 ؛ راهنمای خرید تلویزیون بازی
  • پرچمدار و گرانقیمت تلویزیون اسمارت اسکرین V5 پرو هواوی معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

نظر شما در مورد تولید اولین تلویزیون شفاف و میکرو LED جهان توسط سامسونگ چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

مقاله ای که سامسونگ اولین تلویزیون های شفاف و میکرو ال ای دی دنیا را معرفی کرد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.