همکاری سامسونگ در ساخت اولین خانه هوشمند تسلا؛ ویژگی های برنامه SmartThings – Tekrato

همکاری سامسونگ در ساخت اولین خانه هوشمند تسلا؛  ویژگی های برنامه SmartThings – Tekrato

محتوای همکاری سامسونگ در ساخت اولین خانه هوشمند تسلا؛ ویژگی های اپلیکیشن SmartThings اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

سامسونگ به سمت جلو حرکت می کند اولین خانه هوشمند تسلا به این غول خودروسازی آمریکایی کمک کنید. تسلا برای این منظور از اپلیکیشن SmartThings سامسونگ استفاده خواهد کرد.

قبل از نمایشگاه CES 2024 برای شروع، تسلا و سامسونگ اعلام کردند که وارد یک همکاری جدید با هدف مدیریت انرژی در خانه های هوشمند شده اند. برای این کار سامسونگ قرار است برخی از محصولات تسلا را با پلتفرم SmartThings Energy متصل کند تا کاربران بتوانند تولید و مصرف انرژی خود را کنترل کنند. این اولین بار است که سامسونگ برای ساخت اولین خانه هوشمند تسلا با این شرکت همکاری می کند و باید دید نتیجه همکاری این دو غول فناوری چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک و مصرف مواد مخدر، موضوعی که مدیران تسلا را نگران کرده است

اولین خانه هوشمند تسلا با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد

نمایشگاه CES 2024 از امروز در لاس وگاس برگزار می شود و شرکت های فناوری آخرین دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت. قبل از شروع این نمایشگاه دو شرکت سامسونگ و تسلا در این زمینه همکاری می کنند مدیریت انرژی برای خانه های هوشمند اعلام کرد که سامسونگ عملکردهای پلتفرم «SmartThings Energy» خود را در قالب اپلیکیشن SmartThings در اختیار کاربران تسلا قرار می دهد تا این افراد بتوانند تولید و مصرف انرژی خود را کنترل کنند.

اولین خانه هوشمند تسلا با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد

این اپلیکیشن به برخی از محصولات تسلا مانند باتری (PowerWall) متصل است و می تواند وضعیت آب و هوا به خصوص آب و هوای بد را در تلفن همراه یا تلویزیون سامسونگ گزارش دهد. سایر محصولاتی که از اپلیکیشن SmartThings، ابات انداز پشتیبانی می کنند:

  • ماشین های الکتریکی تسلا
  • اینورتر خورشیدی
  • شارژر دیواری تسلا

به گفته سامسونگ، اتصال Powerwall در غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES نشان داده خواهد شد، اما تا سه ماهه دوم سال 2024 به طور گسترده در دسترس نخواهد بود. این شرکت همچنین تاکید کرده است که ویژگی های ذکر شده در معرض تغییر هستند، بنابراین ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد. این عناصر در واقع در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

  • سیستم رانندگی خودران تسلا هک شد
  • مالکان از سرعت شارژ Tesla Cybertruck خود ناراضی هستند
  • خودروی برقی شیائومی رسما معرفی شد. رقابت شیائومی SU7 با تسلا و غول های دیگر
  • پروژکتورهای پریمیر جدید سامسونگ می توانند هر سطحی را به صفحه نمایش لمسی تبدیل کنند

نظر شما در مورد همکاری سامسونگ و تسلا در زمینه مدیریت انرژی در خانه های هوشمند چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید.

محتوای همکاری سامسونگ در ساخت اولین خانه هوشمند تسلا؛ ویژگی های اپلیکیشن SmartThings اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/